Al sinds enkele maanden werkt de Mijn Ziggo app op mijn iPhone (iOS 15.6.1) en iPad (iPadOS 15.6.1) niet meer. Zodra de app opstart krijg ik de mededeling "kan geen verbinding maken; probeer opnieuw". Je kunt opnieuw proberen tot je een ons weegt, maar er gebeurt natuurlijk niks. Of ik dat nu doe met wifi of 4G, dat maakt niet uit.
De iPhone/iPad opnieuw opstarten werkt niet. Verwijderen en opnieuw installeren pas na de herstart werkt evenmin.
Tot nu toe kon ik wel steeds inloggen via de browser op mijn Mac, maar dat werkt sinds vandaag ook niet meer. Telkens komt het inlogscherm terug, vaak komt de sms code niet eens binnen. Andere browsers (Safari, Chrome of Firefox)? Werkt niet. Caches, history en cookies verwijderen? Werkt niet. Browser op iPhone of iPad? Werkt niet. Met Windows dan? Werkt niet.
Bottomline: ik kan op geen enkele manier bij m'n account. Gek genoeg werkt inloggen op de community wel.
Update: De problemen met inloggen via de browser schijnt te komen door de Priority (?) kaartverkoop voor een of ander concert, of zo, waardoor de Ziggo servers overbelast zijn. Maar dat staat los van de issues met de app die, zoals gezegd, al maandenlang niet meer werkt.