Erwin.1984

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo app werkt niet: Satelliet en 'oeps'

We hebben zins kort ziggo zakelijk met bijbehorende app (mijn ziggo) maar die werkt niet we kunnen niet gebruik maken van de app. Er staat een satelliet in beeld en er staat (oeps) bij.

we kunnen niet bij onze producten.!

ik ben al twee weken met ziggo aan het communiceren via messenger in de app maar het wil maar niet lukken.
mij hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

het begint aardig vervelend te worden.

mvg Erwin. 

17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant consumentenforum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen niet overal bij van Ziggo zakelijk.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Omdat je een zakelijk abonnement hebt, kan Ziggo zakelijk je mogelijk nog beter helpen: Contact met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Erwin.1984, welkom op onze Ziggo Community en welkom bij Ziggo zakelijk! Ik snap dat je gebruik wilt kunnen maken van alle functies. Zeker omdat je daarmee een overzichtelijke situatie creëert. Laten we de boel eens uit gaan pluizen. Wil je de door @Bert gevraagde gegevens toevoegen aan je profiel? Dan kan ik alles erbij pakken. 

 

 

Erwin.1984
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag ik heb de missende gegevens ingevuld 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Erwin.1984 Dankjewel! Ik heb even gekeken, je account is actief in ons systeem. Je producten zouden ook zichtbaar moeten zijn. Gebruik je de juiste gebruikersnaam?  Zo ja, wil je dan een screenshot sturen (zonder persoonlijke gegevens) wat je precies ziet staan bij je producten? 

 

Werkt het wel via de browserversie van Mijn Ziggo? Ik kijk uit naar je antwoorden. 

Erwin.1984
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • 306F0283-D49E-4D17-B475-B47AF5D9540F.png

Erwin.1984
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via www.ziggo.nl werkt het wel en kan ik wel bij de producten.!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Vreemd, @Erwin.1984

Voor de zekerheid; heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En heb je de app op meerdere apparaten, toevallig (verschillende telefoons)? En is het dan op elk apparaat hetzelfde? 

J&V

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier sinds gisteren het zelfde probleem.

alleen tab facturen werkt normaal

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed dat je je meldt, @J&V. Aan jou stel ik dan dezelfde vragen als in mijn vorige bericht :-). Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En heb je de app op meerdere apparaten, toevallig (verschillende telefoons)? En is het dan op elk apparaat hetzelfde? 

Eastersee

Level 8
  • 277Posts
  • 1Oplossingen
  • 75Likes

Hier ook hetzelfde probleem. App opnieuw geïnstalleerd maar werkt dus nog steeds niet 😞

J&V

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al geprobeerd. Problemen blijven het zelfde.

ook hard reset werkt niet en gebruik alleen mijn iphone

Erwin.1984
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik heb de app al eens verwijderd op alle apparaten maar nog steeds het zelfde probleem tot op heden.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @J&V , jammer dat ook jij hier last van hebt. Ik wil dit graag verder onderzoeken maar je gegevens zijn niet aangevuld in je profiel. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info . Laat je mij weten wanneer deze gegevens zijn aangevuld?

@Erwin.1984 en @Eastersee : Het werkt bij jullie dus wel via onze website maar niet via onze ZiggoGO app
En dit heeft wel eerder gewerkt op deze apparaten? 
Kunnen jullie ook aangeven op welke type toestellen jullie dit hebben? 
-Merk:
-Type:
-Besturingssysteem:

J&V

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De gegevens zijn zover aangepast.

net nog even gekeken maar nog steeds de sateliet.

ik werk met iPhone met alle updates.

tot vorige week donderdag was inloggen geen probleem.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@J&V Dank voor je reactie. Welke specifieke firmware draait jouw iPhone op? Welk type iPhone exact? En welke specifieke versie is de Mijn Ziggo GO App? Werkt het wel via een 4G/5G verbinding? Of wellicht op andere wifi netwerken?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Worden hier wellicht per abuis 2 verschillende zaken door elkaar gehaald? Volgens mij gaat het hier om de Mijn Ziggo app, en niet Ziggi go.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Uit automatisme 'Go' erachter geschreven, excuses ;-).

Uitgelicht topic