1
Vraag
2
Reageer en help mee
Patrick_1973

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo app vs. Vodafone & Ziggo app (eigen modem gebruik)

Afgelopen weekend heb ik de nieuwe app Vodafone & Ziggo geïnstalleerd op mijn mobiel.

Ik gebruik een eigen modem. In de "oude" Mijn Ziggo app is duidelijk zichtbaar dat mijn eigen modem actief is. Met alle gegevens van mijn eigen modem. In de nieuwe Vodafone & Ziggo app zie je de gegevens niet.

In de Mijn Ziggo app kun je ook nog opnieuw SIP-gegevens aanvragen of aangeven dat je het Ziggo modem opnieuw wilt gebruiken.

Deze laatste 2 mogelijkheden zijn (nog) niet mogelijk in de Vodafone & Ziggo app. De nieuwe app mist wat mij betreft nog belangrijke functies wil je gebruik kunnen maken van een eigen modem.

2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5449Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Hi @Patrick_1973 

Dank voor je feedback! Ik begrijp heel goed dat je dit mist. Onze ontwikkelaars werken er aan om dit ook beschikbaar te maken in de nieuwe app. Ik kan helaas nog niet aangeven wanneer dit gereed is. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5449Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Hi @Patrick_1973 

Er is een update beschikbaar voor de app voor de opties omtrent eigen modem gebruik, het gaat om versie 8.141.0. Wil je, als dat nog niet gebeurt is, de app bijwerken? We hebben van andere klanten positieve reacties ontvangen hierover. Ik ben benieuwd of het nu bij jou ook werkt zoals verwacht, laat je het weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic