1
Vraag
2
Reacties
zappa99

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Mijn Ziggo' account verwijderen

Vanmiddag doorverwezen door klantenservice, vandaar hierbij mijn verzoek.

 

Begin 2020 is het abonnement van mijn moeder opgeheven. Alle aparatuur is reeds retour en de abonnementen zijn ook beeindigd.

 

Echter is het "mijnziggo" account is nooit opgeruimd. Kan dit alsnog worden gedaan?

 

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

groet,

Martin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 968Posts
  • 141Oplossingen
  • 296Likes

Goedemorgen @zappa99 , goed dat je even aan de bel trekt hierover. 

Normaal gesproken worden de MijnZiggo accounts automatisch verwijderd als het abonnement is opgezegd, maar in deze situatie blijkbaar niet. 
Ik heb het klantnummer uit je hoofd-post verwijderd. Deze kon iedereen zien en dat is niet de bedoeling, ook al is het een gesloten klantnummer.

Daarna heb ik het MijnZiggo account voor je verwijderd. 

Als ik nog wat voor je kan doen, laat het mij dan gerust weten 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 8076Posts
  • 357Oplossingen
  • 4285Likes

Het klantnummer is publiek te zien. Denk om de privacy. Dit kan je verwijderen door rechtsboven in je reactie op het pijltje te kiezen voor bewerken.

Staan achter je eigen gegevens tussen haakjes de postcode en huisnummer van moeder?

Ik heb de vraag neergelegd bij het moderatieteam.

zappa99
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

> Het klantnummer is publiek te zien. Denk om de privacy.

Bedankt voor de reactie, (heb het klantnummer verwijderd)

 

> Staan achter je eigen gegevens tussen haakjes de postcode en huisnummer van moeder?

Dat vermoed ik wel, alleen zou ik niet weten waar ik dit kan zien?

Ik denk dat Ziggo dat erin heeft gezet om de post naar mijn adres door te sturen.

 

> Ik heb de vraag neergelegd bij het moderatieteam

Prima, bedankt alvast!

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 8076Posts
  • 357Oplossingen
  • 4285Likes
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61241Posts
  • 4154Oplossingen
  • 15504Likes

"> Staan achter je eigen gegevens tussen haakjes de postcode en huisnummer van moeder?

Dat vermoed ik wel, alleen zou ik niet weten waar ik dit kan zien?

Ik denk dat Ziggo dat erin heeft gezet om de post naar mijn adres door te sturen."

 

@KBX458 bedoelde hier in je profiel.


Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 968Posts
  • 141Oplossingen
  • 296Likes

Goedemorgen @zappa99 , goed dat je even aan de bel trekt hierover. 

Normaal gesproken worden de MijnZiggo accounts automatisch verwijderd als het abonnement is opgezegd, maar in deze situatie blijkbaar niet. 
Ik heb het klantnummer uit je hoofd-post verwijderd. Deze kon iedereen zien en dat is niet de bedoeling, ook al is het een gesloten klantnummer.

Daarna heb ik het MijnZiggo account voor je verwijderd. 

Als ik nog wat voor je kan doen, laat het mij dan gerust weten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates