B Westers

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo account verwijderen

Hoi

Is het ook mogelijk om mijn Ziggo account te blokkeren of te verwijderen.

Ik wordt vaak gehackt waarschijnlijk , moet dan vaak mijn wachtwoord wijzigen , heb nu ook maar een andere e-mail adres er op aangemaakt. 

Snap ook niet waarom er nog 2 factor beveiliging is bij Ziggo.

Als iemand je wachtwoord weet kan hij zo je gegevens aanpassen zonder dat er controle op is. 

Dus voor mijn eigen veiligheid wil ik Mijn Ziggo account verwijderen . 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ZWparel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Jacob. Het is gelukt dankzij jouw inspanningen. 😊

Bekijk in context

31 Reacties 31
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zelfs dat wachtwoord is niet strikt noodzakelijk, daar laat ik bij.

Zonder een Mijn Ziggo kan je zelf niks wijzigen, je hebt geen inzage in je facturen, je kan geen gebruikmaken van de Ziggo Go app.

 

Alles zal via de chat of telefonisch moeten, als dat goed is kan je Mijn Ziggo account ongetwijfeld worden verwijderd.

B Westers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vindt dat geen probleem alles via de chat of telefonisch te doen. Ik gebruik geen Ziggo Go App.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
B Westers wrote:

Hoi

...Ik wordt vaak gehackt waarschijnlijk , moet dan vaak mijn wachtwoord wijzigen....

U kan ook een heel lang/moeilijk wachtwoord instellen en daarna dat account niet meer gebruiken.

Wat u niet gebruikt, dat kan ook niet zo maar gehackt worden, als u een lang en moeilijk ( dus met kleine letters, hoofdletters, cijfers en speciale tekens ) wachtwoord instelt.

Ik gebruik eigenlijk geen wachtwoord, maar ik gebruik een korte ( wachtwoord ) -zin. Een zin is makkelijker te onthouden en door de ( extra ) lengte, moeilijker te hacken/kraken. Dan wel opletten dat u de spaties niet gebruikt. Want een wachtwoord met spaties gaat vaak niet werken.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Pasi wrote:
B Westers wrote:

Hoi

...Ik wordt vaak gehackt waarschijnlijk , moet dan vaak mijn wachtwoord wijzigen....

U kan ook een heel lang/moeilijk wachtwoord instellen en daarna dat account niet meer gebruiken.

Mee eens, het is ook maar de vraag of het wachtwoord niet op een andere manier is achterhaald. De wachtwoord zin is een goede tip.

@B Westers je schrijft waarschijnlijk is het meer een vermoeden? Hoe kom je tot deze conclusie, ik neem het aan dat er problemen zijn voorgekomen?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @B Westers 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Het is zeker mogelijk om je Mijn Ziggo account te verwijderen. Zoals hier al is aangegeven kun je dan alleen niet meer via Mijn Ziggo je facturen inzien of zelf wijzigingen doorvoeren. Zoals @Pasi en @RoWi. al opperen kun je ook een lang en ingewikkeld wachtwoord instellen (wachtwoordzin). Nu zie ik dat je gisteren het wachtwoord hebt gewijzigd. Is dit geweest naar aanleiding van hun tip of wil je toch het account verwijderen? Ik hoor het graag! Als je het account verwijderd wilt hebben dan wil ik je vragen om ter controle in jouw Community profiel achter je postcode/huisnummer de gebruikersnaam en het klantnummer te vermelden. 

B Westers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia 

Je mag het van mij verwijderen.

Alvast bedankt.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geregeld @B Westers 


Niet van toepassing

Kan je mijn gegevens ook verwijderen. 

 

Van de community en van mijn ziggo.

 

Ik zie zelf nergens de optie om het te doen. 

En een bevestiging sturen naar het geregistreerde email account.

 

Ik ben al geen klant meer. Jullie hebben mijn gegevens niet meer nodig.

 

ik wil vergeten worden. 

 

Gr. Mike

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi Mike, 

Bij deze is het account voor de Ziggo Community verwijderd. Ik heb ook op jouw verzoek jouw voormalige Mijn Ziggo account verwijderd.  Ik heb je zojuist een bevestiging per e-mail verstuurd. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo! Zouden jullie ook mijn mijnZiggo en community kunnen verwijderen? 

gr,

linn 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Verwijderd account, 

 

Dat kan zeker voor je geregeld worden. Ik ben wel even nieuwsgierig. Mag ik vragen waarom je jouw accounts wilt verwijderen? 🙂

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik ben opnieuw klant geworden met een nieuw klantnummer bij jullie. Ik wil graag mijn eigen e-mail adres hergebruiken en dit kan niet door mijn oude account. Helaas! Dus door hem te verwijderen zou ik hem hopelijk kunnen hergebruiken .

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik snap 'm helemaal, @Verwijderd account! Ik heb de aanvraag nu gedaan om je Community account te laten verwijderen. Je Mijn Ziggo account heb ik nu voor je verwijderd. Het moet dan ook nu (of binnen een uurtje) mogelijk zijn om je te registreren voor je nieuwe klantnummer 😉 

 

Door het verwijderen van het Mijn Ziggo account, verlies je ook automatisch de inlog voor je Community account. Schrik daar dus niet van! 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi Marije! Het lukt me nog steeds niet om

mijn e-mail te gebruiken, het account lijkt nog te bestaan. Ook op de community kan ik nog inloggen

ZWparel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb 2 klantnummers. Kunnen jullie mijn account verwijderen, zodat ik een account op mijn laatste klantnummer kan aanmaken en eindelijk mijn gegevens kan inzien en wijzigen? 

Kunt u snel reageren want ik wil voor het eind van de maand mijn incassorekeningnummer wijzigen in mijn nieuwe account.

 

Met vriendelijke groet

S. Caimari

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@ZWparel, er is altijd vanalles mogelijk. Heb je het dan over twee Ziggo klantnummers? Beide wel actief, met diensten? Je kunt dan voor beiden een account aanmaken door simpelweg bij het aanmaken een ander e-mailadres te gebruiken, indien mogelijk.

We reageren zo snel mogelijk, dit is alleen niet een medium met dezelfde standaarden als bijvoorbeeld chat of telefonisch contact. Gelieve daar rekening mee te houden. Bedankt! 

ZWparel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb 2 klantnummers. Kunnen jullie mijn account verwijderen, zodat ik een account op mijn laatste klantnummer kan aanmaken en eindelijk mijn gegevens kan inzien en wijzigen? 

Kunt u snel reageren want ik wil voor het eind van de maand mijn incassorekeningnummer wijzigen in mijn nieuwe account.

 

Met vriendelijke groet

ZWparel

ZWparel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi, Jacob, nee het oude is niet actief. En ik heb reeds enkele malen geprobeerd om een nieuwe Mijn Ziggo aan te maken, maar dan kreeg ik als reactie dat er op dit adres al een MIJN ZIGGO actief was. Zonder actief abonnement .

ZWparel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi, Jacob, nee het oude is niet actief. En ik heb reeds enkele malen geprobeerd om een nieuwe Mijn Ziggo aan te maken, maar dan kreeg ik als reactie dat er op dit adres al een MIJN ZIGGO actief was. Zonder actief abonnement .

Uitgelicht topic