JohanBruijnen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo account registreren

Ik heb sinds gister een abbo van Ziggo. maar in mijn ziggo kan ik niks doen, zoals een email adres aanmaken of mijn producten bekijken of wijzigen. hoe lang duurt dat eigenlijk wanneer je wel gebruik kan maken van die mogelijkheden?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H Z
Community Developer
Community Developer
  • 3653Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1211Likes
Hallo @JohanBruijnen, welkom op de Community! Meestal werkt een Mijn Ziggo account binnen 24 uur. Het kan soms echt tot 72 uur duren voordat het account volledig functioneel is. Daarom is het antwoord op je vraag 72 uur. Eigenlijk moet je nog even wachten dus ๐Ÿ˜‰ Ondertussen kijk ik graag of alles aan onze kant goed opgelijnd is zodat het account straks ook echt gaat werken. Zie het privรฉbericht wat ik naar je gestuurd heb.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42292Reacties
  • 2423Oplossingen
  • 8915Likes
Het kan tot 24 uur duren tot alles in de achterliggende systemen is geactiveerd, voor zover ik weet.
Laat in ieder geval weten of het al dan niet werkt, dan kunnen Ziggo moderators, zo nodig, actie ondernemen.
JohanBruijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Het kan tot 24 uur duren tot alles in de achterliggende systemen is geactiveerd, voor zover ik weet.
Laat in ieder geval weten of het al dan niet werkt, dan kunnen Ziggo moderators, zo nodig, actie ondernemen.


Het is nu al meer dan 24 uur geleden Be rt.
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42292Reacties
  • 2423Oplossingen
  • 8915Likes
Dan zou ik als snelste stap, bellen met Ziggo.
Anne H Z
Community Developer
Community Developer
  • 3653Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1211Likes
Hallo @JohanBruijnen, welkom op de Community! Meestal werkt een Mijn Ziggo account binnen 24 uur. Het kan soms echt tot 72 uur duren voordat het account volledig functioneel is. Daarom is het antwoord op je vraag 72 uur. Eigenlijk moet je nog even wachten dus ๐Ÿ˜‰ Ondertussen kijk ik graag of alles aan onze kant goed opgelijnd is zodat het account straks ook echt gaat werken. Zie het privรฉbericht wat ik naar je gestuurd heb.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo