Hoi!
Ik ben sinds gisteren overgestapt en het is voor mij niet mogelijk om een ‘Mijn Ziggo’-account aan te maken. Het abonnement nummer wordt niet herkend in combinatie met mijn postcode en huisnummer. Wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er wordt gezegd dat u contact met ons moet opnemen. Daarmee wordt Ziggo bedoeld. De communityleden zijn net als u ook alleen maar klant. Als u Ziggo belt, 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo of 0900-1884, kan de helpdesk misschien nagaan wat er aan de hand is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er wordt gezegd dat u contact met ons moet opnemen. Daarmee wordt Ziggo bedoeld. De communityleden zijn net als u ook alleen maar klant. Als u Ziggo belt, 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo of 0900-1884, kan de helpdesk misschien nagaan wat er aan de hand is.
Goedemiddag @AllardKrol,
Welkom terug en welkom op de Community!
Leuk dat je ons hebt gevonden!
Ik zie dat het abonnement is aangevraagd op basis van je oude klantnummer. Destijds had je ook een Mijn Ziggo account, die kan je gewoon weer gebruiken 🙂
Via deze pagina achterhaal je de juiste gegevens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.