Vraag
Reacties
Oplossing
AllardKrol
Level 2

Mijn Ziggo account aanmaken lukt niet

Hoi!

 


Ik ben sinds gisteren overgestapt en het is voor mij niet mogelijk om een ‘Mijn Ziggo’-account aan te maken. Het abonnement nummer wordt niet herkend in combinatie met mijn postcode en huisnummer. Wat te doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Level 20

Er wordt gezegd dat u contact met ons moet opnemen. Daarmee wordt Ziggo bedoeld. De communityleden zijn net als u ook alleen maar klant. Als u Ziggo belt, 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo of 0900-1884, kan de helpdesk misschien nagaan wat er aan de hand is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.
Level 20

Er wordt gezegd dat u contact met ons moet opnemen. Daarmee wordt Ziggo bedoeld. De communityleden zijn net als u ook alleen maar klant. Als u Ziggo belt, 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo of 0900-1884, kan de helpdesk misschien nagaan wat er aan de hand is.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @AllardKrol,

Welkom terug en welkom op de Community!

Leuk dat je ons hebt gevonden!

Ik zie dat het abonnement is aangevraagd op basis van je oude klantnummer. Destijds had je ook een Mijn Ziggo account, die kan je gewoon weer gebruiken 🙂
Via deze pagina achterhaal je de juiste gegevens.

0 Kudos