Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Verwijderd account
Niet van toepassing

Mijn Ziggo aanmaken met nieuw klantnummer

Ik heb een nieuw abonnement besteld op een nieuw adres wegens verhuizing. Hierdoor moest mijn oude beëindigd worden. Dus ook een nieuw klantnummer.

Nu moet ik uiteraard een nieuw account aanmaken wat geen probleem is. Is dit al mogelijk, of kan dit pas wanneer de ingangsdatum is ingegaan, dit is namelijk 22 mei a.s.?

Ik zie jullie reacties!

Met vriendelijke groet!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.

Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.

Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Verwijderd account 

Als het om een verhuizing gaat, wordt dan niet uw huidige abonnement overgezet naar uw nieuwe adres?

In het geval van een verhuizing dan blijft uw klantnummer volgens mij hetzelfde.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.

Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.

Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Dag @Bert,

Dank voor je helder en duidelijke uitleg!

Weet ik voldoende😁.