Verwijderd account
Niet van toepassing

Mijn Ziggo aanmaken met nieuw klantnummer

Ik heb een nieuw abonnement besteld op een nieuw adres wegens verhuizing. Hierdoor moest mijn oude beëindigd worden. Dus ook een nieuw klantnummer.

Nu moet ik uiteraard een nieuw account aanmaken wat geen probleem is. Is dit al mogelijk, of kan dit pas wanneer de ingangsdatum is ingegaan, dit is namelijk 22 mei a.s.?

Ik zie jullie reacties!

Met vriendelijke groet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74658Posts
  • 5111Oplossingen
  • 21689Likes

Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.

Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.

Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6167Posts
  • 231Oplossingen
  • 4760Likes

Dag @Verwijderd account 

Als het om een verhuizing gaat, wordt dan niet uw huidige abonnement overgezet naar uw nieuwe adres?

In het geval van een verhuizing dan blijft uw klantnummer volgens mij hetzelfde.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74658Posts
  • 5111Oplossingen
  • 21689Likes

Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.

Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.

Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Dag @Bert,

Dank voor je helder en duidelijke uitleg!

Weet ik voldoende😁.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic