Ik heb een nieuw abonnement besteld op een nieuw adres wegens verhuizing. Hierdoor moest mijn oude beëindigd worden. Dus ook een nieuw klantnummer.
Nu moet ik uiteraard een nieuw account aanmaken wat geen probleem is. Is dit al mogelijk, of kan dit pas wanneer de ingangsdatum is ingegaan, dit is namelijk 22 mei a.s.?
Ik zie jullie reacties!
Met vriendelijke groet!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.
Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.
Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Verwijderd account
Als het om een verhuizing gaat, wordt dan niet uw huidige abonnement overgezet naar uw nieuwe adres?
In het geval van een verhuizing dan blijft uw klantnummer volgens mij hetzelfde.
Als je een nieuw abonnement hebt genomen op het nieuwe adres, dan kun je pas een Mijn Ziggo aanmaken met je nieuwe klantnummer, nadat alles is aangesloten en actief.
Bedenk ook dat alle emailadressen uit je oude Mijn Ziggo met oud klantnummer, na minimaal 6 maanden gaan vervallen en die worden, in de basis, niet overgezet naar je nieuwe klantnummer, alleen in zeer bijzondere gevallen.
Heb je de verhuisservice gebruikt, dan blijft alles hetzelfde en gaan de emailadressen wel mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.