Hoi Ziggo,
Ik heb op mijn nieuwe adres een abonnement afgesloten vanaf 1 maart 2023.
Nu is er op het huidige abonnement van mijn ex partner die loopt
tot 24 maart 2023. Nu kan ik niet inloggen en krijg foutmelding code: 002. Nu begreep ik dat dit komt dat
het oude abonnement nog niet gesloten is. Hoe kan ik nu inloggen?
Groet, No
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een nieuw abonnement hebt, dan moet je met het nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en is de nieuwe Mijn Ziggo pas actief als de apparatuur is aangesloten en vanaf de datum dat het nieuwe abonnement ingaat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een nieuw abonnement hebt, dan moet je met het nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en is de nieuwe Mijn Ziggo pas actief als de apparatuur is aangesloten en vanaf de datum dat het nieuwe abonnement ingaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.