Vraag
Reacties
Oplossing
Voorschoterweg1
Level 1

Mijn Ziggo: Foutmelding code: 002

Hoi Ziggo,

 

Ik heb op mijn nieuwe adres een abonnement afgesloten vanaf 1 maart 2023. 

Nu is er op het huidige abonnement van mijn ex partner die loopt 

tot 24 maart 2023. Nu kan ik niet inloggen en krijg foutmelding code: 002. Nu begreep ik dat dit komt dat 

het oude  abonnement nog niet gesloten is. Hoe kan ik nu inloggen?

Groet, No

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een nieuw abonnement hebt, dan moet je met het nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en is de nieuwe Mijn Ziggo pas actief als de apparatuur is aangesloten en vanaf de datum dat het nieuwe abonnement ingaat.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een nieuw abonnement hebt, dan moet je met het nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en is de nieuwe Mijn Ziggo pas actief als de apparatuur is aangesloten en vanaf de datum dat het nieuwe abonnement ingaat.

0 Kudos
Ga naar reactie