1
Vraag
2
Reacties
DvO

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo: Foutmelding 002 bij inloggen

Al maanden ben ik klant op mijnziggo, nog steeds kan ik niet inloggen op mijnziggo; op het forum alle oplossingen bekeken en geprobeerd, zonder resultaat. Wat is de oplossing voor mij?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72776Posts
  • 5021Oplossingen
  • 20892Likes

Gebruik je mogelijk een oud klantnummer en/of een mailadres wat eerder aan een abonnement van Ziggo gekoppeld is?

Heb je een nieuw klantnummer, maak dan met dat klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan met een niet eerder gebruikt emailadres.

Is dit niet aan de orde, laat het hier weten.

Bekijk in context

Uitgelicht
DvO1

Level 1
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is inmiddels opgelost: ik kreeg mail binnen met een oud klantennummer: dit week af van het klantnummer op de factuur. Met het klantnummer van de factuur was ik in staat een goed account aan te maken, alles werkt nu. Middels de chat heb ik contact gehad met Ziggo en ze hebben me goed geholpen, waarvoor dank.

7 Reacties 7
Pasi

Level 18
  • 8824Posts
  • 470Oplossingen
  • 4871Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo Mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

U kan hier op een Ziggo moderator wachten ( die u beslist goed kan helpen ), maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen ( wat misschien sneller is ).

- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.

Verwijder uw klantnummer, want dit is een openbaar forum :

aa.png

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72776Posts
  • 5021Oplossingen
  • 20892Likes

Gebruik je mogelijk een oud klantnummer en/of een mailadres wat eerder aan een abonnement van Ziggo gekoppeld is?

Heb je een nieuw klantnummer, maak dan met dat klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan met een niet eerder gebruikt emailadres.

Is dit niet aan de orde, laat het hier weten.

DvO
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, dit was ook niet de oplossing.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72776Posts
  • 5021Oplossingen
  • 20892Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 805Posts
  • 80Oplossingen
  • 402Likes

Hoi @DvO welkom op de Ziggo Community, we helpen je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in je Mijn Ziggo account! Wat gebeurt er precies wanneer je in wilt loggen in je Mijn Ziggo account? Krijg je een melding en zo ja welke? 

DvO1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is inmiddels opgelost: ik kreeg mail binnen met een oud klantennummer: dit week af van het klantnummer op de factuur. Met het klantnummer van de factuur was ik in staat een goed account aan te maken, alles werkt nu. Middels de chat heb ik contact gehad met Ziggo en ze hebben me goed geholpen, waarvoor dank.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 805Posts
  • 80Oplossingen
  • 402Likes

Woehooeeeeeeee 🙂 Dat is goed nieuws @DvO ! Fijn dat het nu werkt. Ik wens je alvast een gezellig weekend toe en mocht je nog eens vragen hebben dan ben je hier altijd van harte welkom! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic