Ik heb sinds kort een nieuw abonnement moeten aanvragen, omdat ik bij mijn oude werkgever van de zaak een simkaart vergoed kreeg. Nu is dit abonnement verlopen, maar wilde ik bij Vodafone verder, om korting te ontvangen voor het abonnement, omdat ik gebruik maak van een Ziggo service. Maar als ik de simkaart wil activeren, wordt er gevraagd om in te loggen op Mijn Vodafone, waarin ik een foutmelding krijg dat ik probeer in te loggen op Mijn Ziggo account. Als ik de twee accounts wil fuseren, krijg ik elke keer een foutmelding te zien.
Is hier een oplossing voor? Of kan anders iemand mij hier mee verder helpen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Rabbit_1
Opgelost! Ga naar oplossing.
Omdat je als eerste de SIM kaart moet activeren, zul je als eerste bij Vodafone moeten zijn, Ziggo kan je hier niet mee helpen.
Neem contact met ons op | Support | Vodafone
Mogelijk moet je een nieuw account aanmaken bij Vodafone?
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Omdat je als eerste de SIM kaart moet activeren, zul je als eerste bij Vodafone moeten zijn, Ziggo kan je hier niet mee helpen.
Neem contact met ons op | Support | Vodafone
Mogelijk moet je een nieuw account aanmaken bij Vodafone?
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.