1
Vraag
2
Reacties
Rabbit_1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn Vodafone koppelings storing bij Mijn Ziggo

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement moeten aanvragen, omdat ik bij mijn oude werkgever van de zaak een simkaart vergoed kreeg. Nu is dit abonnement verlopen, maar wilde ik bij Vodafone verder, om korting te ontvangen voor het abonnement, omdat ik gebruik maak van een Ziggo service. Maar als ik de simkaart wil activeren, wordt er gevraagd om in te loggen op Mijn Vodafone, waarin ik een foutmelding krijg dat ik probeer in te loggen op Mijn Ziggo account. Als ik de twee accounts wil fuseren, krijg ik elke keer een foutmelding te zien.

 

Is hier een oplossing voor? Of kan anders iemand mij hier mee verder helpen?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rabbit_1

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64763Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17396Likes

Omdat je als eerste de SIM kaart moet activeren, zul je als eerste bij Vodafone moeten zijn, Ziggo kan je hier niet mee helpen.

Neem contact met ons op | Support | Vodafone

 

Mogelijk moet je een nieuw account aanmaken bij Vodafone?

https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren 

 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64763Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17396Likes

Omdat je als eerste de SIM kaart moet activeren, zul je als eerste bij Vodafone moeten zijn, Ziggo kan je hier niet mee helpen.

Neem contact met ons op | Support | Vodafone

 

Mogelijk moet je een nieuw account aanmaken bij Vodafone?

https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic