1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
TKL

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Melding: Nieuwe login Mijn Ziggo

Vanmiddag heb ik inderdaad ingelogd op mijn-Ziggo.

Dat heb gedaan vanaf mijn desktop die ik al jaren gebruikt. Dat is dus geen “nieuwe login”.

Nog verwarrender wordt dat de melding niet aangeeft vanaf welk type device dit is gedaan.

Ik kan mijn Ziggo op meerdere apparaten benaderen: 2 telefoons, 2 tablets, 1 iPad, 1 desktop en 1 laptop.

Ik kan dus niets met uw melding. Dit lijkt op een losse flodder.

Mijn google-account geeft ook wel eens deze melding. Deze geeft in ieder geval het type apparaat aan waarop deze actie heeft plaats gevonden.

Dat ziet er dan zo uit:

We hebben een nieuwe login op je Google-account waargenomen op een Huawei Mediapad T5-apparaat. Als jij dit was, hoef je niets te doen. Was jij dit niet, dan helpen we je om je account te beveiligen.

Activiteit controleren

Je kunt ook beveiligingsactiviteit bekijken op
https://myaccount.google.com/notifications

Kunt u mij aangeven op welke apparaat deze “nieuwe login” heeft plaats gevonden en op welk tijdstip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw feedback @TKL
Ik ben het met je eens dat het bericht specifieker zou kunnen en geef jouw feedback door aan de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. 
In mijn Ziggo onder het kopje "Mijn Account" kun je wel de actieve sessies bekijken. Hopelijk geeft dit je iets meer inzicht in wat er op dat moment ingelogd is. 

Waarom je precies nu deze melding krijg kan ik niet nagaan. Hierin heb ik helaas geen inzage.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78450Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23398Likes

Was dat dit mailtje?

Dat is een algemene melding als Mijn Ziggo merkt dat er op een iets andere manier wordt ingelogd dan het systeem gewend is.

Dat systeem reageert heel snel, ook vanuit een andere browser op mijn PC en ook altijd als ik inlog op Ziggo apps op mijn mobiele telefoon.

Bert_0-1643560078801.png

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw feedback @TKL
Ik ben het met je eens dat het bericht specifieker zou kunnen en geef jouw feedback door aan de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. 
In mijn Ziggo onder het kopje "Mijn Account" kun je wel de actieve sessies bekijken. Hopelijk geeft dit je iets meer inzicht in wat er op dat moment ingelogd is. 

Waarom je precies nu deze melding krijg kan ik niet nagaan. Hierin heb ik helaas geen inzage.