Beste,
Graag ben ik benieuwd of er iemand bekend is met “Meervoordeel.nl”
Deze beweren serieuze kado’s bij het afsluiten van een nieuw abonnement bij Ziggo.
Ik ben al een eeuwigheid lid van Ziggo, maar dit soort mooie aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe leden, graag ben ik benieuwd of dit te mooi is om waar te zijn en of iemand hier meer ervaring mee heeft.
vriendelijke groet,
Leeuwrik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Meervoordeel.nl staat net als meermetZiggo volledig los van Ziggo. Daarom hebben ze andere welkomst aanbiedingen dan Ziggo zelf.
Verder wat al is geschreven gelden de voorwaarden die deze organisatie hanteert wat overeenkomt met de voorwaarden die Ziggo hanteert.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tja, de actievoorwaarden. Je komt er namelijk niet zomaar voor in aanmerking. Zoals je al gemerkt hebt.
Ik doe persoonlijk geen zaken met dit soort partijen. Ongeacht welk cadeau, actie, aanbieding korting of wat dan ook eraan gekoppeld is.
Ieder zijn keus. Ervaring kan ik dus niet met je delen. Maar er komt vast wel iemand hier langs die je er meer over kan vertellen.
Als het klinkt als “te mooi om waar te zijn” is het dat ook. 😞 hanteer dit als gouden stelregel, en je zult nooit teleurgesteld zijn.
@ZigPie07 schreef:Beste,
Graag ben ik benieuwd of er iemand bekend is met “Meervoordeel.nl”
Deze beweren serieuze kado’s bij het afsluiten van een nieuw abonnement bij Ziggo.
Ik ben al een eeuwigheid lid van Ziggo, maar dit soort mooie aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe leden, graag ben ik benieuwd of dit te mooi is om waar te zijn en of iemand hier meer ervaring mee heeft.
vriendelijke groet,
Leeuwrik
Geen ervaring mee, maar dit is volgens mij toch de "standaard" nieuwe klanten deal. In de voorwaarden van meervoordeel.nl staat toch ook:
Je bent een nieuwe klant of je bent langer dan 6 maanden geleden klant bij Ziggo geweest.
Aangezien je al klant bent, voldoe je er niet aan.
Meervoordeel.nl staat net als meermetZiggo volledig los van Ziggo. Daarom hebben ze andere welkomst aanbiedingen dan Ziggo zelf.
Verder wat al is geschreven gelden de voorwaarden die deze organisatie hanteert wat overeenkomt met de voorwaarden die Ziggo hanteert.
Daar van ben ik op de hoogte, toch heb ik in het verleden mee gemaakt dat Ziggo bereid is contracten te veranderen zolang je maar opnieuw een abonnement neemt. Vandaar dat ik opzoek ben naar wat meer duidelijkheid over dit soort “aanbiedingen” en of het überhaupt wel zuivere koffie is.
Je kunt altijd je contract wijzigen, maar dan wel zonder die riante welkomst geschenken natuurlijk.
De aanbiedingen die je ziet op meervoordeel.nl kloppen en is ook zuivere koffie. Een nieuw abonnement nemen is niet hetzelfde als een nieuwe klant.
Nog geen ervaring mee, maar ook belangrijk om te melden : als er problemen met de kortingen en/of cadeaus zijn, die men bij die bedrijven krijgt, dan moet men ook bij die bedrijven reclameren en niet bij Ziggo, want de laatst heeft er in dat geval geheel niets mee te maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.