Ik heb recent een 2e abonnement voor een 2e adres aangesloten. Ik gebruik hetzelfde mailadres voor allebei de contracten. Maar het verbaast me dat ik de facturen van het 2e adres niet kan zien als ik in MijnZiggo inlog. Ik moet volgens de medewerker een 2e mailadres gebruiken. Ik wil ook nog een 3e adres aansluiten. En moet dan als ik het goed begrijp nog een 3e mailadres creëeren alleen om in te loggen? Dat is toch vreemd? Kunnen we dit oplossen met een bedrijfsaccount? Er zullen toch meer partijen zijn met meerdere aansluitingen? Ik verneem graag van jullie hoe we dit kunnen oplossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JM-ams Er is een groot verschil tussen Ziggo en Ziggo Zakelijk.
Wil je meer abonnementen op meer adressen onder 1 account, neem dan contact op met Ziggo Zakelijk.
Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk
0800 0640
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.
Ook in het weekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@JM-ams Er is een groot verschil tussen Ziggo en Ziggo Zakelijk.
Wil je meer abonnementen op meer adressen onder 1 account, neem dan contact op met Ziggo Zakelijk.
Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk
0800 0640
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.
Ook in het weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.