Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
JM-ams
Level 1

Meerdere adressen op 1 Mijn Ziggo account

Ik heb recent een 2e abonnement voor een 2e adres aangesloten. Ik gebruik hetzelfde mailadres voor allebei de contracten. Maar het verbaast me dat ik de facturen van het 2e adres niet kan zien als ik in MijnZiggo inlog. Ik moet volgens de medewerker een 2e mailadres gebruiken. Ik wil ook nog een 3e adres aansluiten. En moet dan als ik het goed begrijp nog een 3e mailadres creëeren alleen om in te loggen? Dat is toch vreemd? Kunnen we dit oplossen met een bedrijfsaccount? Er zullen toch meer partijen zijn met meerdere aansluitingen? Ik verneem graag van jullie hoe we dit kunnen oplossen.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@JM-ams Er is een groot verschil tussen Ziggo en Ziggo Zakelijk.

Wil je meer abonnementen op meer adressen onder 1 account, neem dan contact op met Ziggo Zakelijk.

Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

 

Bel en bestel

0800 0640

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.
Ook in het weekend.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@JM-ams Er is een groot verschil tussen Ziggo en Ziggo Zakelijk.

Wil je meer abonnementen op meer adressen onder 1 account, neem dan contact op met Ziggo Zakelijk.

Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

 

Bel en bestel

0800 0640

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.
Ook in het weekend.

0 Kudos
Ga naar reactie