Wordt de laatste dagen meerdere kerel lastig gevallen door callcenter van meer met Ziggo terwijl ik in bel me niet register sta. Weet niet of het via jullie komt, maar stel voor dat er dan snel mee opgehouden wordt anders wordt het meer met KPN
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het bel me niet register bestaat sinds 1 juli 2021 niet meer.
Ben je klant van Ziggo of zit je bij een andere provider? Ben je klant van Ziggo, dan kun je via je Mijn Ziggo account (Je gegevens > Privacy) aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden.
Ben je geen klant, dan kun je dit formulier gebruiken:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/gegevens-wijzigen/recht-van-verzet-geen-klant
Een kleine aanvulling op het antwoord van @Evert :
Ook voor bestaande klanten van ons is een speciaal formulier aanwezig om je af te melden voor zulke marketing acties. Dit formulier voor bestaande klanten kun op dezelfde plek vinden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het bel me niet register bestaat sinds 1 juli 2021 niet meer.
Ben je klant van Ziggo of zit je bij een andere provider? Ben je klant van Ziggo, dan kun je via je Mijn Ziggo account (Je gegevens > Privacy) aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden.
Ben je geen klant, dan kun je dit formulier gebruiken:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/gegevens-wijzigen/recht-van-verzet-geen-klant
@abelTazman Meer met Ziggo is geen onderdeel van Ziggo maar gewoon een zelfstandig bedrijf die Ziggo abonnementen probeert te verkopen. dus kan je beter je klacht daar neerleggen.
Deze organisatie mag je helemaal niet bellen, tenzij in opdracht van Ziggo.
Ze gebruiken wel de naam Ziggo. Het lijkt mij dat juist Ziggo hier een belang heeft dit te stoppen als niet in opdracht van Ziggo.
Ik had alles al uit staan bij privacy instellingen behalve e-mail, en net weer gebeld door dezelfde partij..... blijf de nummers blokkeren maar helpt ook niet.
@abelTazman Stuur gewoon een klacht naar service@meermetziggo.nl dat je niet meer gebeld wilt worden.
Heb ik ook gedaan. Thx
Heeft u ooit iets via hun besteld? Want anders hebben ze uw gegevens gekocht.
Ze zijn volgens hun site wel een official partner, dat betekent zover ik weet niet dat zij uw contactgegevens van Ziggo mogen krijgen. In ieder geval hebben de privacy settings enkel te maken met de methode waarop Ziggo zelf contact mag opnemen.
@Marinus schreef: "Deze organisatie mag je helemaal niet bellen, tenzij in opdracht van Ziggo."
Nee, een ander bedrijf mag niet bellen in opdracht van Ziggo, alleen Ziggo zelf mag je bellen, omdat je daar een abonnement hebt.
Meer met Ziggo probeert wel vaker via "omwegen" Ziggo abonnementen te verkopen.
Een kleine aanvulling op het antwoord van @Evert :
Ook voor bestaande klanten van ons is een speciaal formulier aanwezig om je af te melden voor zulke marketing acties. Dit formulier voor bestaande klanten kun op dezelfde plek vinden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.