1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
abelTazman

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Meer met Ziggo?

Wordt de laatste dagen meerdere kerel lastig gevallen door callcenter van meer met Ziggo terwijl ik in bel me niet register sta. Weet niet of het via jullie komt, maar stel voor dat er dan snel mee opgehouden wordt anders wordt het meer met KPN 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6917Posts
  • 788Oplossingen
  • 2011Likes

Het bel me niet register bestaat sinds 1 juli 2021 niet meer.

Ben je klant van Ziggo of zit je bij een andere provider? Ben je klant van Ziggo, dan kun je via je Mijn Ziggo account (Je gegevens > Privacy) aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden.

Ben je geen klant, dan kun je dit formulier gebruiken:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/gegevens-wijzigen/recht-van-verzet-geen-klant

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Een kleine aanvulling op het antwoord van @Evert  :

Ook voor bestaande klanten van ons is een speciaal formulier aanwezig om je af te melden voor zulke marketing acties. Dit formulier voor bestaande klanten kun op dezelfde plek vinden. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6917Posts
  • 788Oplossingen
  • 2011Likes

Het bel me niet register bestaat sinds 1 juli 2021 niet meer.

Ben je klant van Ziggo of zit je bij een andere provider? Ben je klant van Ziggo, dan kun je via je Mijn Ziggo account (Je gegevens > Privacy) aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden.

Ben je geen klant, dan kun je dit formulier gebruiken:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/gegevens-wijzigen/recht-van-verzet-geen-klant

Buurman

Level 15
  • 1127Posts
  • 55Oplossingen
  • 1030Likes

@abelTazman   Meer met Ziggo is geen onderdeel van Ziggo maar gewoon een zelfstandig bedrijf die Ziggo abonnementen probeert te verkopen. dus kan je beter je klacht daar neerleggen.

www.meermetziggo.nl 

Marinus

Level 16
  • 1356Posts
  • 40Oplossingen
  • 422Likes

@abelTazman @Buurman 

Deze organisatie mag je helemaal niet bellen, tenzij in opdracht van Ziggo.

Ze gebruiken wel de naam Ziggo. Het lijkt mij dat juist Ziggo hier een belang heeft dit te stoppen als niet in opdracht van Ziggo.

abelTazman
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik had alles al uit staan bij privacy instellingen behalve e-mail, en net weer gebeld door dezelfde partij..... blijf de nummers blokkeren maar helpt ook niet.

Buurman

Level 15
  • 1127Posts
  • 55Oplossingen
  • 1030Likes

@abelTazman  Stuur gewoon een klacht naar service@meermetziggo.nl dat je niet meer gebeld wilt worden. 

abelTazman
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb ik ook gedaan. Thx

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Heeft u ooit iets via hun besteld? Want anders hebben ze uw gegevens gekocht.

Ze zijn volgens hun site wel een official partner, dat betekent zover ik weet niet dat zij uw contactgegevens van Ziggo mogen krijgen. In ieder geval hebben de privacy settings enkel te maken met de methode waarop Ziggo zelf contact mag opnemen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78439Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23394Likes

@Marinus schreef: "Deze organisatie mag je helemaal niet bellen, tenzij in opdracht van Ziggo."

Nee, een ander bedrijf mag niet bellen in opdracht van Ziggo, alleen Ziggo zelf mag je bellen, omdat je daar een abonnement hebt.

Meer met Ziggo probeert wel vaker via "omwegen" Ziggo abonnementen te verkopen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Een kleine aanvulling op het antwoord van @Evert  :

Ook voor bestaande klanten van ons is een speciaal formulier aanwezig om je af te melden voor zulke marketing acties. Dit formulier voor bestaande klanten kun op dezelfde plek vinden.