1
Vraag
2
Reacties
Stefan0417

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox xl omruilen mediabox next

Goedendag, graag zou ik mijn mediabox xl willen omruilen voor een mediabox next.

Mijn huidige abonnement is tv complete en internet complete.

Ik hoor graag of dot mogelijk is.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allemaal!

Ik zie hier een aantal verzoeken om de Mediabox XL om te ruilen en ik ga iedereen even afzonderlijk bij langs ! 🙂 

@Stefan0417 Je hebt op dit moment Internet Complete en TV Complete (zonder bellen) voor € 70,50 per maand. Het is mogelijk om dit abonnement aan te passen naar ditzelfde pakket, maar dan i.c.m de Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Wel wordt er eenmalig € 19,95 berekend bij deze aanpassing.

@TimGross Jouw situatie en pakket is identiek aan die van @Stefan0417, dus bovenstaande geldt ook voor jou 🙂 

@fvjbockel Het enige verschil is dat jij bovenstaand pakket afneemt met telefonie. De prijs van dit abonnement is € 74,- per maand. Bij de aanpassing naar de Mediabox Next blijft dit ook €74,- per maand. Wel wordt er eenmalig € 19,95 berekend bij deze aanpassing.

Laat mij vooral weten of jullie akkoord zijn, dan pas ik het aan en zorg ik dat de Mediabox Next spoedig jullie kant opkomt 🙂

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator kan die voor je omruilen, er zijn wel € 19,95 omruilkosten, maar die verdien je super snel terug met het lage stroomgebruik.

Stefan0417
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Bert,

Dan wacht ik op een moderator

kat999

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betekent dit dat je dan ook weer aan een nieuw jaar abbonement vast zit? 

Zo niet heb ik ook  interesse om om te ruilen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Nee, geen nieuw jaarcontract.

TimGross

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond Ziggo,

 

Zouden jullie dit voor mij ook kunnen regelen? Ik zou ook graag over willen naar een Mediabox Next.

 

Groetjes,

 

Tim

fjvbockel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies dezelfde vraag. Ook hier tv en internet complete abonnement. Las dat omruilen voor een next inmiddels mogelijk is. Dit zou ik graag doen ivm het lagere stroomverbruik van de next. Graag hoor ik van een moderator of een andere medewerker wat de  te bewandelen route is hiervoor.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allemaal!

Ik zie hier een aantal verzoeken om de Mediabox XL om te ruilen en ik ga iedereen even afzonderlijk bij langs ! 🙂 

@Stefan0417 Je hebt op dit moment Internet Complete en TV Complete (zonder bellen) voor € 70,50 per maand. Het is mogelijk om dit abonnement aan te passen naar ditzelfde pakket, maar dan i.c.m de Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Wel wordt er eenmalig € 19,95 berekend bij deze aanpassing.

@TimGross Jouw situatie en pakket is identiek aan die van @Stefan0417, dus bovenstaande geldt ook voor jou 🙂 

@fvjbockel Het enige verschil is dat jij bovenstaand pakket afneemt met telefonie. De prijs van dit abonnement is € 74,- per maand. Bij de aanpassing naar de Mediabox Next blijft dit ook €74,- per maand. Wel wordt er eenmalig € 19,95 berekend bij deze aanpassing.

Laat mij vooral weten of jullie akkoord zijn, dan pas ik het aan en zorg ik dat de Mediabox Next spoedig jullie kant opkomt 🙂

Stefan0417
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

Ik ga  hier akkoord mee. Ik zie graag de mediabox next spoedig mijn kant op komen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Stefan0417 Ah, super dat je zo snel reageert! Ik heb het bij deze direct in orde gemaakt en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Binnen enkele dagen zal Post NL de Mediabox Next bij jou bezorgen! 🙂

TimGross

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia 

 

Ook ik ga akkoord! Zie hem ook graag z.s.m. deze kant op komen.

 

Een heel fijn weekend!

 

Groetjes,

 

Tim

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geregeld hoor @TimGross! Ook jij ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Alvast veel plezier met de Mediabox Next! 🙂

fjvbockel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben akkoord!

TimGross

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia 

 

Bedankt! 👍🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Wauw, wat zijn jullie allemaal snel haha! @fjvbockel ook voor jou is het bij deze geregeld hoor! De bevestiging vind je zo in jouw e-mail 🙂

mph.vleugels

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, 

Graag zou ik ook mijn Box omruilen voor de Next box. 

Ook ik heb het compleet abonnement.

 

okkie-66

Level 4
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ook is zou graag mijn mediabox xl omruilen voor de mediabox next.

Ik heb internet compleet en tv compleet abo + volop bellen.

Ik hoor het graag of dit mogelijk is.

DeHooge

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Voor mij ook het verzoek de Mediabox XL te ruilen voor de Mediabox Next.

Mijn pakket is Internet Complete en TV Complete inclusief bellen.

Ik hoor graag of dit mogelijk is en wat de kosten zijn.

kat999

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@ Cecilia. ik wil ook graag de mediabox XL vervangen voor een mediabox Next.

okkie-66

Level 4
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Omdat er hier geen reactie komt over het omruilen maar even gebeld met Ziggo.

Binnen 5 minuten geregeld als het goed is wordt de Mediabox next deze week nog bezorgd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic