Kan ik de mediabox XL om ruilen voor de mediabox next
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in het TV Max pakket, in combinatie met Internet Start, Complete of Max (met of zonder Bellen). Je betaalt eenmalige kosten van € 19,95, aangezien je ander apparatuur, de Mediabox Next, in bruikleen krijgt toegestuurd, de Mediabox XL moet je terugsturen, en je gaat een eenmalig jaarcontract aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan door het juiste abonnement te kiezen.
Ofwel via Mijn Ziggo abonnement aanpassen en kiezen voor TV Max.
De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in het TV Max pakket, in combinatie met Internet Start, Complete of Max (met of zonder Bellen). Je betaalt eenmalige kosten van € 19,95, aangezien je ander apparatuur, de Mediabox Next, in bruikleen krijgt toegestuurd, de Mediabox XL moet je terugsturen, en je gaat een eenmalig jaarcontract aan.
Volgens mij krijg je als bestaande klant alleen een Next als je ook Internet Max of Giga neemt.
Ik heb TV max met Internet complete, maar heb geen Next gekregen.
@WillemIII schreef:Volgens mij krijg je als bestaande klant alleen een Next als je ook Internet Max of Giga neemt.
Ik heb TV max met Internet complete, maar heb geen Next gekregen.
Dat zou niet uitmogen maken, hoelang ben je al klant? Voor 2019 ongeveer kregen de TV Max klanten de Mediabox XL, zover ik weet is er met de introductie van de Next een ruil actie geweest.
Het heeft er niets mee te maken of je een bestaande klant bent of niet. Het portfolio, het aanbod, verandert om de zoveel tijd. Wat bijvoorbeeld vorig jaar nog kon, kan vandaag de dag totaal anders zijn. Daarom is de Mediabox Next op dit moment, dus nu, alleen verkrijgbaar in het TV-Max pakket. Wat over een paar maanden of wanneer dan ook geheel anders kan zijn. En wellicht kun je het dan ook bij een TV Start of TV Complete-pakket verkrijgen. Wie weet. Nu dus niet. Gewoon afwachten wat de toekomst brengt.
Delete.
Je moet dus ook een sneller internet pakket nemen :
Het heeft er in zoverre mee te maken dat de Next pas sinds 2019 officieel werdt uitgeleverd, in eerste instantie ook voor TV compleet klanten blijkens de consumentenbond
@WillemIII schreef:Je moet dus ook een sneller internet pakket nemen :
Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Ook dit is niet de juiste bewering. De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in het TV Max pakket, in combinatie met Internet Start, Complete of Max (met of zonder Bellen). Je betaalt eenmalige kosten van € 19,95, aangezien je ander apparatuur, de Mediabox Next, in bruikleen krijgt toegestuurd, de Mediabox XL moet je terugsturen, en je gaat een eenmalig jaarcontract aan.
@WillemIII schreef:Je moet dus ook een sneller internet pakket nemen :
Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Dat is wat de Ziggo marketeers ons laten denken. Vanwege het ondemand uhd aanbod is een internet start abonnement mogelijk aan de krappe kant. We kunnen en mogen gewoon TV Max en Internet Start combineren.
Als je in Mijn Ziggo je abonnement in TV Max wijzigt krijg je geen Next.
@WillemIII schreef:Als je in Mijn Ziggo je abonnement in TV Max wijzigt krijg je geen Next.
Dan heb ik zeker een andere Mijn Ziggo omgeving? In de situatie dat ik ooit over ga naar TV Max verwacht ik toch echt de Next, niet de MBXL.
Ziet er inderdaad anders uit
@WillemIII het enige verschil is de prijs, en je hebt dit product al.
Vandaar mijn eerste vraag sinds wanneer heb je TV Max al is dat voor 2019? Dan heb je blijkbaar de omruil actie gemist.
Ik heb TV Max sinds een week. In jouw screenshot staat TV MAX NEXT, bij mij dus niet.
Ah inderdaad, dat is vreemd. Als je voor Internet Max kiest krijg je dan wel die optie?
In de oude vormgeving was alles veel duidelijker moet ik zeggen.
Even contactformulier gestuurd dit is het antwoord:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.