Heb een media box next pas 2 weken geleden ofzo gekregen nu werkt die van beneden wel die van boven zegt wel internet maar niet geactiveerd maar betaal er wel voor hoe kan dit oplossen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de Next boven ook met een coax kabel aangesloten?
heeft het wel gewerkt?
Nee is dat nodig perse dan? Waar moet ie heen van de box na de tv of na het kastje
Had hem eerder nog niet aangesloten kan wel gewoon films kijken vanaf begin kan op yt maar kan niet live
voor het live kijken met de gewone mediabox next is altijd een coax kabel/verbinding nodig
duidelijk
voor live tv is een coax kabel vereist
vanaf het aop moet een coax kabel naar de next
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker
Verbinding heeft ie hij doet alles behalve live moet die coax dan ook in zo tv kastje?
op het aop moet een splitter met een kabel naar de modem de andere naar de mediabox next
Ja die van beneden is ook goed aangesloten die van boven is degene die raar doet dus dan moet een hele lange coax kabel hebben na het kastje boven denk ik dan?
Van kastje beneden na boven bedoel ik een lange coax kabel waar kan die kijken?
je kan sinds kort ook de mediabox next mini bestellen die heeft geen coax nodig
in dat geval lijkt het mijn handiger als een moderator jou next extra omruil voor een next mini extra
die werkt alleen via wifi/utp
Goedemorgen @Verwijderd account
In dit geval is het verstandig je extra Next om te ruilen voor de extra Next mini box. Daar is alleen een internet verbinding voor vereist.
Gezien je onder bewind staat, kan jouw bewindvoerder dit bij ons aanvragen en akkoord voor geven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.