Is het mogelijk om als nieuwe klant de normale mediabox next te krijgen ipv de mini ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @NumberOne, goedemorgen!
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement bij Ziggo. Ook als nieuwe klant kun je zeker kiezen voor een Mediabox Next. Deze bestelling moet dan alleen wel in orde worden gemaakt door een medewerker. Mocht je nog niet via een andere weg contact hebben gehad, dan help ik je hier met alle liefde bij. Stuur mij dan gerust een privébericht met jouw wensen en dan pak ik het via die weg verder met je op.
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @NumberOne ,
Misschien als je via 0900-1884 bestelt wel.Zo niet, kan de afdeling retentie altijd alsnog een Next regelen.Hun nummer is 0881212808.Maar het zou in dat geval kunnen dat er eenmalig 19,95 berekent word.
Persoonlijk zou ik graag zien dat op de website voor nieuwe klanten gewoon de optie is om een keuze tussen een next en next mini te maken.
Via een moderator hier kan dat ook, laat maar weten via welke weg je wenst te bestellen.
Hier heb je een vast aanspreekpunt.
Ohh kan dat ook via een mod @Bert ?
Ik dacht dat nieuwe abonnementen enkel telefonisch, in een Ziggo en via de website mogelijk waren in verband met verificatie.Maar misschien belt een mod de klant om het te verifieren.
@Verwijderd account schreef:
Ohh kan dat ook via een mod @Bert ?
Ik dacht dat nieuwe abonnementen enkel telefonisch, in een Ziggo en via de website mogelijk waren in verband met verificatie.Maar misschien belt een mod de klant om het te verifieren.
@Verwijderd account Mogelijk heb je gelijk en is er iets gewijzigd in de loop van de tijd.
Als dit via een moderator wordt geregeld dan moet @NumberOne wel zorgen dat zijn/haar postcode en huisnummer in het profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.
Uw profielpagina vindt u hier.
Bedankt voor de info
Hi @NumberOne, goedemorgen!
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement bij Ziggo. Ook als nieuwe klant kun je zeker kiezen voor een Mediabox Next. Deze bestelling moet dan alleen wel in orde worden gemaakt door een medewerker. Mocht je nog niet via een andere weg contact hebben gehad, dan help ik je hier met alle liefde bij. Stuur mij dan gerust een privébericht met jouw wensen en dan pak ik het via die weg verder met je op.
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.