1
Vraag
2
Reacties
QuincySleur89

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox binnen maar andere provider nog actief

Ik heb vandaag de Mediabox XL binnen alleen is telfort nog niet opgezegd want is een opzegtermijn van een maand, dus telfort is nog actief! Kan ik nu wel al ziggo aansluiten? Of moet ik wachten ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Alvast welkom bij Ziggo! :sunglasses:

Het belangrijkst om te weten is wanneer je Telfort abonnement opgezegd zou worden.
Als dat nog even duurt, zou ik de Ziggo spullen nog niet aansluiten.

Kun je trouwens een foto sturen van het AOP? Dat is de plek waar Ziggo je huis met een groene kabel binnenkomt. Als die verouderd is, kun je het beste een monteur laten komen die de boel installeert. Is in de eerste 8 weken gratis en dan weet je zeker dat alles in orde is 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

12 Reacties 12
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Alvast welkom bij Ziggo! :sunglasses:

Het belangrijkst om te weten is wanneer je Telfort abonnement opgezegd zou worden.
Als dat nog even duurt, zou ik de Ziggo spullen nog niet aansluiten.

Kun je trouwens een foto sturen van het AOP? Dat is de plek waar Ziggo je huis met een groene kabel binnenkomt. Als die verouderd is, kun je het beste een monteur laten komen die de boel installeert. Is in de eerste 8 weken gratis en dan weet je zeker dat alles in orde is 🙂

Groet,
Evert
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oke en waar. vind ik die kast?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
In de meterkast of in de woonkamer.

Het is overigens geen kast, maar het ziet er ongeveer uit zoals op dit plaatje (meestal)
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke ik denk dat die vervangen moet worden zie geen groene kabel! Kan ik gewoon een monteur bellen en langs laten komen hoe werkt dat?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Jazeker! Die monteur is in de eerste 8 weken gratis 🙂 Je kunt die hier zelf inplannen ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey QuincySleur89. Een nieuw abonnement. Spannend!
Welkom hier! Ben je er inmiddels uit gekomen en heb je een monteur ingepland? 🙂

Ik zie in elk geval dat je overstap niet gelukt is, omdat telfort de overstap geweigerd had (de reden daarvan kan ik helaas niet inzien). Heb je inmiddels zelf opgezegd? En wanneer is de opzegdatum van Telfort?
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is net een week opgezegd dus nog 3 weken! Maar kan ik wel al een monteur laten langskomen? Of is het beter 3 weken te wachten?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oh jeetje, dat duurt wel lang dan. Je had beter het Ziggo abonnement niet direct kunnen aanvragen. Binnen 2 weken na de leverdatum zal het abonnement namelijk sowieso al starten. Er is 18 februari ook al bij je aangegeven dat je zelf je Telfort abonnement zelf moet opzeggen.

Er lopen nu een beetje zaken door elkaar. Heb je toevallig tijd voor telefonisch contact vandaag? Mag ik je zo even bellen?
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh dat maakt niet uitbdat het contract doorloopt geen probleem, wil alleen weten of het heel weg is als ik het over 3 weken aansluit en of dan de monteur kan langskomen? Ben helaas aan t werk op het moment!
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg is moet er staan ipv heel weg
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nee hoor, dat is helemaal niet erg :-), maar je kunt het dus ook nu al laten doen. Die keuze is aan jou. Het signaal van Ziggo gaat over een andere lijn dan dat van Telfort, dus het kan gewoon beide werken.
In de link van Evert kan je de monteur zelf inplannen. Wil je een latere datum kiezen dan er nu tussen de mogelijkheden staat, kan je het best even wachten en volgende week nogmaals op de site kijken 🙂
QuincySleur89
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okee bedankt. Heb nu net monteur besteld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic