Ziggo wat flik je me nou ?
Tot voor kort had ik prima TV, in de woonkamer én op de slaapkamer.
Krijg ik laatst een mailtje, dat ik in aanmerking kom voor zo'n mininext,
ding was snel in huis, dus geinstalleerd, en de Horizon box naar de slaapkamer, want daar stond een oud Ziggo kastje, die overigens nog prima werkte.
Sinds dit weekend doet de Horizon in de slaapkamer niets meer,
dus maar even de klantenservice bellen.....
blijkt dat Ziggo geen signaal meer via de "kabel" aan mijn adres doorgeeft...
ben ik verplicht om nóg zo'n mininext te huren...
Dat gaan we dus niet doen, ik maak al extra kosten om fatsoenlijke wifi door heel het huis te krijgen.... € 76,50 p/m en nu dit weer? Slechte zet Ziggo !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt de mini in plaats van de mediabox xl gekregen en niet als extra box. De xl is dus gedeactiveerd.
Overigens onzin van de klantenservice dat je geen signaal meer binnenkrijgt, het ongecodeerde aanbod is nog steeds beschikbaar en te ontvangen via daartoe geschikte apparatuur (de xl dus niet).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met het aansluiten van de Next Mini wordt de Horizon gedeactiveerd.
Op de slaapkamer zou je het oude ziggo kastje wat je had terug kunnen zetten.
Of als het een recente tv is die DVB-C ondersteund kan je deze ook instellen via deze manier kies dan voor instellen zonder mediabox.
Ook blijft altijd de mogelijkheid een 2e next mini te huren voor op de slaapkamer
Dat kan je regelen via deze link
Je hebt de mini in plaats van de mediabox xl gekregen en niet als extra box. De xl is dus gedeactiveerd.
Overigens onzin van de klantenservice dat je geen signaal meer binnenkrijgt, het ongecodeerde aanbod is nog steeds beschikbaar en te ontvangen via daartoe geschikte apparatuur (de xl dus niet).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.