1
Vraag
2
Reacties
Depieut

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL werkt niet meer na ontvangen Next Mini

Ziggo wat flik je me nou ?

Tot voor kort had ik prima TV, in de woonkamer én op de slaapkamer.

Krijg ik laatst een mailtje, dat ik in aanmerking kom voor zo'n mininext,

ding was snel in huis, dus geinstalleerd, en de Horizon box naar de slaapkamer, want daar stond een oud Ziggo kastje, die overigens nog prima werkte.

Sinds dit weekend doet de Horizon in de slaapkamer niets meer,

dus maar even de klantenservice bellen.....

blijkt dat Ziggo geen signaal meer via de "kabel" aan mijn adres doorgeeft...

ben ik verplicht om nóg zo'n mininext te huren... 

Dat gaan we dus niet doen, ik maak al extra kosten om fatsoenlijke wifi door heel het huis te krijgen....  € 76,50 p/m en nu dit weer?  Slechte zet Ziggo ! 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je hebt de mini in plaats van de mediabox xl gekregen en niet als extra box. De xl is dus gedeactiveerd.

Overigens onzin van de klantenservice dat je geen signaal meer binnenkrijgt, het ongecodeerde aanbod is nog steeds beschikbaar en te ontvangen via daartoe geschikte apparatuur (de xl dus niet).

Bekijk in context

2 Reacties 2
nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

Met het aansluiten van de Next Mini wordt de Horizon gedeactiveerd.

Op de slaapkamer zou je het oude ziggo kastje wat je had terug kunnen zetten.

Of als het een recente tv is die DVB-C ondersteund kan je deze ook instellen via deze manier  kies dan voor instellen zonder mediabox.

 

Ook blijft altijd de mogelijkheid een 2e next mini te huren voor op de slaapkamer

Dat kan je regelen via deze link 

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je hebt de mini in plaats van de mediabox xl gekregen en niet als extra box. De xl is dus gedeactiveerd.

Overigens onzin van de klantenservice dat je geen signaal meer binnenkrijgt, het ongecodeerde aanbod is nog steeds beschikbaar en te ontvangen via daartoe geschikte apparatuur (de xl dus niet).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic