HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij hebben de mediabox XL en zouden graag de next mini gaan gebruiken, ook heb ik de vaste lijn uitgeschakeld via de site. Kan dit in gang worden gezet, en heeft dit invloed op mijn abonnement en kosten per maand.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Klerk1965, welkom hier!
Zeker kunnen we jouw pakket wijzigen zodat je een Next of Next Mini ontvangt ter vervanging van jouw Mediabox XL en telefonie stopzetten. Momenteel heb je Internet Max en TV Complete + Bellen voor € 81,50 per maand. Ik kan het pakket voor je aanpassen naar Internet Max + TV Complete (zonder bellen) met een Next of Next Mini. De voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd, dus je gaat geen nieuw contract aan. De prijs wordt dan € 78,- per maand.
Houd er wel rekening mee dat de prijzen van al onze abonnementen per 1 juli verhogen n.a.v. de inflatiecorrectie. Bovengenoemd abonnement zal dan € 82,- per maand gaan kosten.
Laat je mij weten of ik voor je in orde mag maken en naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?
@Klerk1965 Ik heb de bestelling voor Internet Max en TV Complete Next (zonder bellen) voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
welk abonnement heb je momenteel ?
Dag @Klerk1965
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Voordat u van een Mediabox XL overstapt naar een andere mediabox is het goed om hier de verschillen te bekijken. Als u eenmaal een keuze heeft gemaakt kunt u niet meer terug.
Internet max en tv compleet
voor 1,50 extra heb je internet giga ipv max, dan wordt het dus:
internet giga + tv complete next mini, zónder bellen te nemen.
next mini zou ik alleen gebruiken als je modem in de wk staat, niet als hij in mk staat. alleen als er utp van mk naar wk gaat. lees even goed de verschillen door
een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic,
zij kunnen het abonnement omzetten naar tv compleet next mini + internet max of giga
Hi @Klerk1965, welkom hier!
Zeker kunnen we jouw pakket wijzigen zodat je een Next of Next Mini ontvangt ter vervanging van jouw Mediabox XL en telefonie stopzetten. Momenteel heb je Internet Max en TV Complete + Bellen voor € 81,50 per maand. Ik kan het pakket voor je aanpassen naar Internet Max + TV Complete (zonder bellen) met een Next of Next Mini. De voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd, dus je gaat geen nieuw contract aan. De prijs wordt dan € 78,- per maand.
Houd er wel rekening mee dat de prijzen van al onze abonnementen per 1 juli verhogen n.a.v. de inflatiecorrectie. Bovengenoemd abonnement zal dan € 82,- per maand gaan kosten.
Laat je mij weten of ik voor je in orde mag maken en naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?
Goededag,
Ik zou willen overstappen op de Next, echter alleen indien de gemaakte opnames niet verloren gaan. U kunt dit dan in gang gaan zetten.
Als ik ingelogd bij mij producten kijk, valt mij op dat telefonie (vaste lijn) nog ingeschakeld staat, terwijl ik dit al meerdere keren heb uitgeschakeld. Of kunnen jullie dit alleen?
mvg en bvd
Dag @Klerk1965
Als het goed is worden in uw geval de bewaarde en geplande opnames bewaard in de cloud. Dat betekent dus als u kiest voor een Mediabox Next dat uw opnames beschikbaar zijn en blijven.
Uw Mediabox Next moet wèl verbinding maken met het internet, maar ik ga er vanuit dat dit bij uw Mediabox XL ook het geval is.
@Steefb ik schreef: “Uw Mediabox Next moet wèl verbinding maken met het internet, maar ik ga er vanuit dat dit bij uw Mediabox XL ook het geval is.”. Of dit perse via een modem is heb ik niet geschreven.
@Klerk1965 heeft al een modem, dus een Mediabox Next kan hier verbinding mee maken.
Sorry voor de verwarring.
de gemaakte opnames staan bij de mediabox xl in de cloud bij de overstap naar de next blijven ze behouden
@Klerk1965 Ik heb de bestelling voor Internet Max en TV Complete Next (zonder bellen) voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Hallo Cecilia, bedankt voor het in orde maken van de zaken, ik heb ondertussen mails binnen dat alles in gang is gezet. 👍
Ook de andere mensen bedankt voor hun ondersteuning, heb er zeker wat aan gehad om deze beslissing te doen maken. 👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...