Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb nu een Horizon mediabox XL. Er schijnt nu een next box beschikbaar te zijn die zuiniger en sneller is. Kan ik mijn huidige box laten vervangen voor een next box? Zo ja, wat zijn daarvan de kosten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar komt dus nog een eenmalige kostenpost op van 19,95.
Mocht je toch ook nog telefonie hebben dan is dat 71eu p/m + eenmalig 19,95
Dat ligt aan je huidige abonnement. tevens moet je langs de abonnementskosten denken aan de eenmalige kosten van 19,95 en dat je opnieuw een 1 jaar contract krijgt(daarna weer maandelijks opzegbaar)
Ik heb internet en TV Complete.
In Mijn Ziggo kun je mogelijk je abonnement wijzigen naar Complet met een Next.
Althans dat was eerder zo, ik kan nu even niet zien hoe het nu weergegeven wordt.
Daar komt dus nog een eenmalige kostenpost op van 19,95.
Mocht je toch ook nog telefonie hebben dan is dat 71eu p/m + eenmalig 19,95
Hi @formadvies! Wat leuk dat je over wilt naar de Mediabox Next.
Zoals een aantal leden al aangegeven hebben betaal je inderdaad eenmalige kosten van € 19,95 en je zit vast aan een jaar contract.
@Quadral heeft een goed voorbeeld gegeven van de kosten. Mocht je dit willen kun je het via Mijn Ziggo bestellen of hier een seintje geven, dan doe ik het voor je!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...