1
Vraag
2
Reacties
Arend M

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL omruilen voor de Mediabox Next

Goeiedag,

 

Gisteren las ik ergens dat het nu mogelijk is om met Internet en tv Complete ook mogelijk is een Mediabox Next te krijgen. Dat wil ik wel en heb meteen online mijn abonnement omgezet van Internet en TV Start naar Internet en TV Complete. Krijg ik even later een bevestigingsmail maar daarin staat dat ik de Mediabox XL krijg. Dat wil ik dus niet en heb meteen gebeld. Krijg ik te horen dat dat niet meer verandert kan worden en dat ik twee dingen kan doen. Of over 48 uur nog een keer bellen of de Mediabox XL gewoon laten komen, weigeren het aan te pakken en dan bellen. Ik vind dat nogal een vreemde en ingewikkelde gang van zaken. Is dat echt de normale gang van zaken?

Uitgelicht
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Reacties
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Pedro1973

 

Je komt altijd in aanmerking voor een Mediabox Next alleen gelden hiervoor wel voorwaarden 🙂
Zo komt er in jouw geval € 0,50 bovenop jouw maandelijkse kosten. Wanneer dit akkoord is, maak ik het verder voor je in orde en komt de Next zo snel mogelijk jouw kant op.


 

70 Reacties 70
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hoi @Teetje! Wat gek dat dit niet lukt, dat zou zeker moeten kunnen. Wanneer je dit via https://shop.ziggo.nl/inlifesales selecteert, krijg je TV Complete Next niet als optie? Wij kunnen het natuurlijk ook voor je regelen, de volgende voorwaarden zijn dan belangrijk: 

 

- voor dit abonnement betaal je €0,50 extra per maand.

- je betaald eenmalig €19,95 activatiekosten als bijdrage in de kosten voor levering, activatie en retournering van de apparatuur. 

Mocht je willen dat ik het in orde maak, hoor ik het graag! 

Teetje

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Monica,

Nee helaas niet, ik krijg 3 opties: TV start, TV complete en TV max. Bij TV complete geeft hij uiteraard aan dat ik dat product al bezit. Geen optie voor TV complete met Next.

Je mag dit idd voor me in gang zetten. Was me al bewust van de kosten en ben zondermeer bereid deze te betalen. Dan ben ik in ieder geval van die kachel in m'n tv-kast af 😉

Dank voor de snelle reactie en moeite!

Teetje

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kan ik er van uit gaan dat m'n abo "aangepast" wordt en ik de Next ga ontvangen? Heb je nog gegevens nodig hiervoor?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Top @Teetje, dit is geregeld! Je krijgt de bevestiging per e-mail en de mediabox Next heb je binnen 2-3 dagen al in huis. Laat je weten hoe het dan gaat? 

Teetje

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mail is intussen binnen. Ik zal laten weten hoe de box bevalt 🙂

Teetje

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Next intussen binnen en geïnstalleerd. Wat 'n ontzettend fijn apparaat in vergelijking met de XL. Nu rustig wachten op de retourdoos voor de XL. Dank @Lotte en @Monica voor de snelle reacties en hulp!

Pedro1973

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag ik heb ook de oude mediabox xl kom ik ook in aanmerking voor de nieuwe Next versie ?

MvGr. Peter Roelands.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Pedro1973

 

Je komt altijd in aanmerking voor een Mediabox Next alleen gelden hiervoor wel voorwaarden 🙂
Zo komt er in jouw geval € 0,50 bovenop jouw maandelijkse kosten. Wanneer dit akkoord is, maak ik het verder voor je in orde en komt de Next zo snel mogelijk jouw kant op.


 

Pedro1973

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor die €0,50 bij de maandelijkse kosten geen probleem dan zou ik graag de next ontvangen. Bijdeze bedankt voor de service .

MvGr. Peter Roelands. 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Helemaal top, @Pedro1973
Dan heb ik bij deze de Mediabox Next voor je besteld. Per mail volgt nog even een bevestiging.
Wanneer je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Pedro1973

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké bedankt dan zie ik de mail die ik moet bevestigen wel tegemoed komen.  Bedankt voor de snelle service en reactie.  MvGr. Peter Roelands. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic