Goeiedag,
Gisteren las ik ergens dat het nu mogelijk is om met Internet en tv Complete ook mogelijk is een Mediabox Next te krijgen. Dat wil ik wel en heb meteen online mijn abonnement omgezet van Internet en TV Start naar Internet en TV Complete. Krijg ik even later een bevestigingsmail maar daarin staat dat ik de Mediabox XL krijg. Dat wil ik dus niet en heb meteen gebeld. Krijg ik te horen dat dat niet meer verandert kan worden en dat ik twee dingen kan doen. Of over 48 uur nog een keer bellen of de Mediabox XL gewoon laten komen, weigeren het aan te pakken en dan bellen. Ik vind dat nogal een vreemde en ingewikkelde gang van zaken. Is dat echt de normale gang van zaken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Pedro1973
Je komt altijd in aanmerking voor een Mediabox Next alleen gelden hiervoor wel voorwaarden 🙂
Zo komt er in jouw geval € 0,50 bovenop jouw maandelijkse kosten. Wanneer dit akkoord is, maak ik het verder voor je in orde en komt de Next zo snel mogelijk jouw kant op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Canal digital kan ook met een computer naar de tv ,die staat er toch al om te streamen 🙂
Klopt, je zal in ieder geval een internet verbinding nodig hebben.
Hoi, ik heb al jaren de mediabox xl en sinds kort begint hij vervelend te doen zoals 'deze zender doet het niet (cs9097) of je bent nog niet aangesloten op de interactieve diensten (cs02) Tevens word hij bij langdurig gebruik zeer heet en denk dan ook dat het probleem daar ligt. Zit ik bij de diverse alles in 1 pakketten te kijken, zie ik dat bij complete een mediabox next hoort. Krijg ik die ook of moet ik deze zelf aanvragen? 19,95 voor het versturen van de next? Zou ik hem ook op kunnen halen bij een ziggo winkel?
@walher schreef:Hoi, ik heb al jaren de mediabox xl en sinds kort begint hij vervelend te doen zoals 'deze zender doet het niet (cs9097) of je bent nog niet aangesloten op de interactieve diensten (cs02) Tevens word hij bij langdurig gebruik zeer heet en denk dan ook dat het probleem daar ligt.
Als uw MediaBox XL niet meer goed functioneert, dan krijgt u kosteloos een nieuwe van Ziggo !
Die €19,95 ( 'administratiekosten' ) bent u altijd kwijt, als het nieuwe ( andere ! ) Ziggo apparatuur betreft. Dus niet als uw huidige box vervangen wordt, omdat deze defect is.
Een Ziggo mod kan u voor u e.e.a. rechttrekken en in de juiste banen begeleiden. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
"Zit ik bij de diverse alles in 1 pakketten te kijken, zie ik dat bij complete een mediabox next hoort. Krijg ik die ook of moet ik deze zelf aanvragen? 19,95 voor het versturen van de next?"
Er hoort niet per definitie een Next bij TV Complete, maar bij een nieuw abonnement krijg je een Next.
Wil je nu een Next, dan betaal je 50 cent per maand meer voor het abonnement en € 19,95 voor de verwerking het opsturen en retour sturen met verwerking en je hebt een nieuw contract voor 12 maanden.
En hoe regel ik dat? Staat namelijk niet op ziggo.nl. Kan een moderator dat regelen hier, alsjeblieft?
@walher schreef:En hoe regel ik dat? Staat namelijk niet op ziggo.nl. Kan een moderator dat regelen hier, alsjeblieft?
Het is weekend, dus zijn er weinig ( geen ? ) Ziggo mods actief op dit forum. Doordeweeks komen ze meestal binnen een werkdag langs in ieder topic. Even wachten dus ....
Staan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel?
Okido,wacht het af Bedankt in ieder geval
Goedemorgen @walher,
Welkom op de Ziggo Community! Ik snap dat je erg benieuwd bent naar onze mediabox Next! Je bent goed geïnformeerd door @Bert en @Pasi. Ik heb de wijziging voor je in orde gemaakt.
De mediabox Next komt binnen 5 dagen jouw kant op. Je krijgt een bevestiging per e-mail van deze bestelling, hierin staan ook de voorwaarden benoemt. Wil je de wijziging niet door laten gaan? Dan kun je de bestelling kosteloos binnen 14 dagen annuleren. Ik ga er vanuit dat de mediabox Next heel goed gaat bevallen! Hou je ons op de hoogte?
Hoi Lotte, bedankt voor het snelle oppakken, heb de mail ook al
Tvbinnen
@Lotte schreef:...Hou je ons op de hoogte?
.....en als u de oude box terugstuurt, dan wel het verzendbewijs goed bewaren. Want soms gaat het in Ziggo's administratie wel eens fout en dan moet u betalen ( voor een overjarig en waardeloos ding ).
Hoi, Lotte Als ik kijk op Ziggo NL staat er dat mijn bestelling gepauzeerd is, enig idee waarom? Van mij mag die al vandaag komen👍
Hi @walher
Hoe sneller hoe beter, haha! Geen paniek. De bestelling staat tijdelijk op gepauzeerd vanwege de levering van de Mediabox Next. De bestelling wacht hierop.
Heb de next ontvangen, geinstalleerd en ben er blij mee. Lekker klein ook. Enige nadeel is dat ie geen display heeft, gebruik hem ook voor de radio en zet dan niet de tv aan. Allen bedankt voor de snelle hulp en service.
Hallo,
Wij hebben ook nog de oude Mediabox XL in combinatie met TV Compleet. Nu zouden wij ook graag de nieuwe Mediabox Next willen. Echter bij het wijzigen van mijn abonnement kan ik dit niet kiezen. Is er een mogelijkheid om de Mediabox om te ruilen?
@kokkie285 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @kokkie285 , als het zelf niet lukt om je pakket om te zetten naar een Next pakket dan help ik je hier graag mee.
Ons Internet Complete en TV Complete Next kost € 71,00 per maand. Dat is € 0,50 meer dan je huidige abonnement. Deze tarieven kun je bekijken op onze website. De internet snelheid blijft gelijk uiteraard, we ruilen alleen je XL mediabox om voor een Next. Met deze aanpassing ga je een nieuw jaarcontract aan en je betaald eenmalig € 19,95 aan activatiekosten.
Als dat akkoord is, zal ik dit voor je verwerken. Laat je het mij weten als je nog aanvullende vragen hebt voordat ik het verwerk?
Goedemorgen @Meindert!
Het zou heel fijn zijn als je dat kunt regelen, zelf kreeg ik het namelijk niet voor elkaar.
Uiteraard gaan wij akkoord met de extra kosten!
Dan regel ik dat voor je, @kokkie285 . In de loop van de dag ontvang je van mij de bevestiging per mail van deze aanpassing.
Alvast heeeel veel plezier met onze mediabox Next 🙂
Ook ik krijg het niet voor elkaar om abo om te zetten naar TV-compleet met next. Heb uiteraard al TV-compleet. Is dit in de tussentijd weer gewijzigd en lukt het daarom niet?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.