1
Vraag
2
Reacties
Cadevos

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL omruilen voor Mediabox Next

Beste, ik zou graag de Mediabox XL om willen ruilen voor de Mediabox Next. Ik heb al het Internet en TV Max abonnement waardoor ik het abonnement dus niet kan veranderen. Hoe kan ik toch de Mediabox Next krijgen? Ik hoor het graag

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Cadevos
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je je abonnement wilt wijzigen i.c.m een Mediabox Next. Op dit moment neem je Internet Max en TV Max met een Mediabox XL bij ons af. Ik kan dit abonnement voor je omzetten naar Internet Max en TV Max Next. Je krijgt hierbij dan binnen enkele dagen een Mediabox Next toegestuurd. De prijs van dit abonnement is € 0,50 per maand duurder, maar de eenmalige kosten van € 19,95 voor het toesturen van de nieuwe apparatuur neem ik dan voor mijn rekening. Lijkt dit aanbod je wat? Geef dan vooral een gil, dan maak ik het in orde 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als het goed is zou u via Mijn Ziggo voor TV Max Next moeten kunnen kiezen. Is dat via Mijn Ziggo niet mogelijk dan kan een Ziggo Moderator dit in gang zetten.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Cadevos ,

Als je je profiel invult kan een moderator dit in orde maken.Vermoedelijk kost het dan 50 cent extra per maand maar dat weet ik niet zeker.

Cadevos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, maar deze optie heb ik niet beschikbaar helaas. TV Max is de hoogste optie die ik heb. Ik wacht even op het antwoord van een moderator

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Cadevos
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je je abonnement wilt wijzigen i.c.m een Mediabox Next. Op dit moment neem je Internet Max en TV Max met een Mediabox XL bij ons af. Ik kan dit abonnement voor je omzetten naar Internet Max en TV Max Next. Je krijgt hierbij dan binnen enkele dagen een Mediabox Next toegestuurd. De prijs van dit abonnement is € 0,50 per maand duurder, maar de eenmalige kosten van € 19,95 voor het toesturen van de nieuwe apparatuur neem ik dan voor mijn rekening. Lijkt dit aanbod je wat? Geef dan vooral een gil, dan maak ik het in orde 🙂

Cadevos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia bedankt voor het mooie aanbod, daar zou ik heel graag gebruik van willen maken 😀 Kan je het in orde maken voor mij? Als het goed is zijn alle benodigde gegevens in mijn profiel ingevuld. Alvast bedankt! 

Cadevos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb niks meer gehoord dus ik ben even benieuwd of ik zelf nog iets moet ondernemen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Cadevos Sorry! Vanwege drukte heb je langer op een reactie moeten wachten. Bij deze heb ik het aanbod voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Jouw Mediabox Next wordt binnen enkele werkdagen bezorgd door Post NL. 

Cadevos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Bedankt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic