1
Vraag
2
Reacties
Pukkie365

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL inruilen voor Mediabox Next

Hallo,

ik heb Internet Complete en TV Complete en ik wil graag mijn Mediabox XL omruilen voor een Mediabox Next. Wil je dat regelen?

 

mvg. 
Rutger

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@John_67 Super dat je dit topic gevonden hebt. Dat is uiteraard mogelijk! Ik heb direct jouw gegevens er even bij gepakt en voor jou ook een Mediabox Next aangevraagd. Binnen 2 a 3 werkdagen wordt de Next geleverd door Post NL. De Mediabox XL lever je in bjij de milieustraat. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9758Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Pukkie365 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat je graag de Mediabox Next wilt hebben ter vervanging van de Mediabox XL. Zo te zien heb je al keurig jouw klantgegevens in je Communityprofiel gezet. Ik heb je gegevens erbij gepakt en direct een Mediabox Next voor je opgestuurd. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je de Mediabox Next met de pakketdienst van Post NL in huis. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat in jouw gemeente. Laat je  hier weten hoe de Next bevalt?

John_67

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Paul,

Ik zou ook graag mijn Mediabox XL willen omruilen voor de Mediabox Next. Kan je dat ook voor mij regelen?

Groet, John

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat wil Paul vast wel doen, maar hij en z'n collega's hebben het erg druk, waardoor een reactie langer op zich laat wachten dan gebruikelijk.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@John_67 Super dat je dit topic gevonden hebt. Dat is uiteraard mogelijk! Ik heb direct jouw gegevens er even bij gepakt en voor jou ook een Mediabox Next aangevraagd. Binnen 2 a 3 werkdagen wordt de Next geleverd door Post NL. De Mediabox XL lever je in bjij de milieustraat. 

John_67

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helemaal goed! Hartelijk dank.

Pukkie365
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Paul,

bedankt voor de snelle reactie. Ik zal laten weten hoe de mediabox next bevalt. 
groeten,

Rutger

Pukkie365
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vandaag de Mediabox Next ontvangen en binnen 5 minuten aangesloten. Werkte gelijk prima. En wat een verschil met de Mediabox XL! Vooral sneller, zowel bij opstart als in gebruik. Zappen gaat als een speer. En de interface vind ik heel fijn. 
De afstandsbediening heel compact, maar goed te bedienen. Ook handige knop om de Mediabox en de TV met één druk tegelijkertijd te zetten. 
De stembediening werkt goed, maar helaas niet bij Netflix. Sterker nog, als je Netflix hebt gekeken, werkt daarna de stembediening ook niet meer bij de overige kanalen. Dat ga ik nog even aankijken. 
Tot slot: het energiegebruik. De XL haalde ik vandaag voor het laatst als warm kacheltje uit de kast. En ook de voeding was best warm. Gelukkig is dat nu hopelijk verleden tijd met de Next. 
Dus: heel tevreden met deze inruilactie!

BartvDam1987

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul,


Ik zou ook graag de energie slurpende mediabox XL kosteloos willen omruilen voor een zuinigere versie. Ben al jaren trouwe klant.

 

gr. Bart

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @BartvDam1987 wij hebben voor jou ook een omruil in gang gezet. Voor jou geld ook: Binnen 2 a 3 werkdagen wordt de Next geleverd door Post NL. De Mediabox XL lever je in bij de milieustraat. 

Alanya

Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Zou ik er ook een mogen? 😊

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Alanya  schreef:

Zou ik er ook een mogen? 😊


Dit topic dateert van september vorig jaar. Volgens mij kunt u beter een eigen topic starten. Dan kunt u meteen uitleggen dat u bijvoorbeeld van een Mediabox XL wil overstappen naar een Next.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker mag jij ook een Mediabox Next @Alanya. Ik heb de aanpassing in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De Mediabox Next ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. Alvast veel (kijk)plezier met jouw nieuwe mediabox! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic