Dag, ik maak al geruime tijd gebruik van de Mediabox XL vanaf het begin geeft de Mediabox XL veel warmte af.
Nu lees en hoor ik dat dit apparaat veel energie verbruik, wat ik mij kan voorstellen gezien de hoeveelheid warmte die hij afgeeft. Hoe krijg ik deze energie slurper omgeruild voor een wat milieu vriendelijker model?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan gaan we dat in orde maken @haru58 ! Je ontvangt straks nog een mail waar je akkoord op kunt geven. PostNL bezorgt de Next daarna zo snel mogelijk!
De Mediabox XL hoef je niet terug te sturen, je mag deze bij bijvoorbeeld de milieustraat inleveren.
Bedankt voor je snelle reactie en alvast veel plezier van de Mediabox Next!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
afhankelijk van je abonnement (tv start tv compleet of max + internet start compleet max of giga) kan een moderator de box omruilen,
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Hi @haru58,
Hoeveel stroom de Mediabox XL gebruikt is afhankelijk van je energie-instellingen en of de mediabox aan staat of in stand-by stand. ‘Aan’ gebruikt de Mediabox XL maximaal 59 Watt per uur, iets minder dan het energiegebruik van een gemiddelde televisie. In stand-by stand gebruikt de box fors minder, namelijk 34 Watt per uur (hoog) of 16 Watt per uur (midden). Ook hebben we een Eco stand-by modus toegevoegd. Dan is het energieverbruik nog slechts 0,4 Watt per uur. Wij leveren de Mediabox XL standaard in de Eco stand-by modus.
Mocht je over willen gaan op een Mediabox Next, of Next Mini dan kan dat voor hetzelfde maandbedrag als nu. Je tv abonnement krijgt wel een andere naam: TV Complete Next of TV Complete Next Mini. Laat maar weten als we wat mogen omzetten en laat ook gelijk weten of je een voorkeur hebt voor een Mediabox Next of Next Mini.
Hoi Erik,
Dan zou ik hem graag omruilen naar een Mediabox Next.
Alvast bedankt voor de aangeboden oplossing.
Dan gaan we dat in orde maken @haru58 ! Je ontvangt straks nog een mail waar je akkoord op kunt geven. PostNL bezorgt de Next daarna zo snel mogelijk!
De Mediabox XL hoef je niet terug te sturen, je mag deze bij bijvoorbeeld de milieustraat inleveren.
Bedankt voor je snelle reactie en alvast veel plezier van de Mediabox Next!
Bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.