Enkele dagen geleden heb ik in de community melding gemaakt van het feit dat mijn horizon mediabox erg heet werd. Ik heb als oplossing toen de next toegestuurd gekregen. Toen bleek echter dat mijn abonnement niet meer terugkijken en opnemen bevatte ( wat ik in de oude situatie wel had) Ik heb toen het abonnement aangepast ( was wel ineens een stuk duurder dan het vorige abonnement. Nu heb ik weer een next via de post toegestuurd gekregen.( dus nu twee!
i
in het kort
mijn abonnement is gewijzigd ( was niet mijn bedoeling ; betaalde voorheen €64,45 tot 28sep en daarna €64,48 en zou daarna ongeveer iets meer € 70,00 gaan betalen
ik heb nu twee next boxen wat ook niet de bedoeling was
Kunt u mij via e-mail berichten **E-mailadres verwijderd door moderator**
Ik wil graag een nextbox terugsturen en weer het oude abonnement van 64,48 maar wel ook weer mer 7 dagen terugkijken en opnemen zoals in het oude abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oei dat is onhandig van ons, ik zou zeggen in plaats van alles erin proppen laat je de netwerkkabel maar achterwege 🙂 Dan komt het ook goed!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@KaysdublinZiggo communiceert standaard niet per mail.
Plaats geen privégegevens op dit forum wat door heel de wereld gelezen kan worden.
Spammers en hackers zijn dol op actieve emailadressen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en om je emailadres te verwijderen uit je bericht.
Hoi @Kaysdublin,
Ik heb je e-mailadres even verwijderd uit bericht. Bedankt voor je alertheid @Bert!
Er was nieuwe apparatuur nodig, maar 2 mediaboxen lijkt me inderdaad wat te veel van het goede! Ik zie dat er kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst zijn, een keer met de gewone Next en 1 keer met een Next Mini. Kun je aangeven welke van de beide boxen je wilt gebruiken. En welke internetsnelheid zou je graag willen?
De Next die ik als eerste heb gekregen, dus dat is dan de gewone next wil ik behouden, de andere wil ik terugsturen. Daarnaast wil ik het oude abonnement met dus opslaan en 7 dagen terugkijken.
Wat internetsnelheid betreft: ik heb geen idee wat ik in de oude situatie had voor snelheid .Ik begrijp dan dat het duurdere abonnement 350 mb had .? De oorspronkelijke snelheid ( die van het oude abonnement) zou moeten volstaan. Ik heb indertijd nog gratis WiFi versterker
boxjes ontvangen . Die heb ik eigenlijk niet nodig en wil die ook graag terugsturen
Je had in het oude abonnement Internet Start, dat is met 100Mb. Internet Start en TV Complete (opnemen en 7 dagen terugkijken) kost € 64,- Kies je voor Internet Complete en TV Complete dan kost het abonnement € 74,- per maand. Laat het maar weten.
Als je de wifi-versterkers niet gebruikt, dan kan ik die voor je stopzetten uiteraard.
1. De wifi versterkers heb ik indertijd gratis in bruikleen ontvangen. Omdat ik die niet gebruik wil ik ze graag terugsturen. Geen idee wat je met stopzetten bedoelt. ——- zie ook hieronder——/
2. wat het abonnement betreft is die van € 74,00 pet maand nu wel ok.
Wel wil ik de Next mini ( laatst ontvangen) box terugsturen
Vergeet nog te vermelden die van 350
Heb je de oude Mediabox Next nog in huis @Kaysdublin? In dat geval kan ik deze via een handmatige opdracht weer heractiveren. Deel in dat geval het serienummer in een privébericht.
Mocht je deze niet meer hebben, dan moet ik je helaas vragen om telefonisch contact op te nemen - 1200 vaste lijn of 0900 1884 - met de afdelingen opzeggen. Zij kunnen als enige een Next toesturen zodra je een Next Mini in huis hebt.
Er is wat verwarring ontstaan.
ik heb nu drie mediaboxen!
-de horizon die ik mag weggooiden
-de Next die ik graag wil behouden
-de Next Mini die ik graag wil terugsturen
- de wifi versterkers die ik in bruikleen kreeg en die ik ook graag wil terugsturen
Daarnaast kies ik voor het abonnement met 350 mb - 7 dagen terugkijken en opnemen (€74,00)
Dit alles heb ik in eerdere berichten al duidelijk gemaakt.
kunt u dit voor mij regelen aub?
bij voorbaat dank
Ik regel het voor je! Hiervoor schiet ik een administratieve opdracht in waarmee de foutieve bestelling met de Next Mini ongedaan wordt gemaakt en de juiste apparatuur + abonnement actief wordt gezet. Door deze handelingen kan het voorkomen dat je Next even inactief wordt gemaakt. Dit is gevolg van de administratieve herstelacties.
Met betrekking tot de wifiboosters, deze mag je retour sturen in de originele doos. Adresgegevens vind je op deze pagina. De Mediabox XL mag je inleveren bij een milieustraat in jouw omgeving.
Als er nog wat is, geef vooral een gil.
Bedankt zover.
Dus ik stuur retour de wifiboosters en
de Next MINI mediabox.
Vraag: hoelang blijft de Next inactief?
Namens Vincent: graag gedaan! Officieel kan het inactief zijn 3 werkdagen duren. Voor in de tussentijd kun je nog wel de Next Mini installeren, als deze niet meer werkt kun je de gewone Next weer in gebruik nemen.
Aan community moderator
Begrijp ik het goed dat ik als tijdelijke oplossing de mini kan gebruiken maar dan voor hoe lang?(De mini heb ik nog niet uitgepakt ) Op de onderkant van de next staan de volgende gegevens: model 2008C-STB-ZG FG NO: 91-00950 Bijgaand het hele etiket. Heb je hier wat aan om de mediabox te activeren?
Yes, je kan de Next Mini gebruiken totdat de Next Mediabox weer is geactiveerd. Ik heb de administratieve opdracht van Vincent even gecontroleerd en zie dat de serienummers die onderop de box staan, overeenkomen met de foto en administratieve opdracht.
Wordt vervolgd!
ik heb nu een retourdoos en retouretiket. ontvangen voor NextMINI met moeite past bijna alles erin.
ALLEEN IS ER GEEN PLEK MEER IN DE DOOS OM DE NETWERKKABEL ER IN IN TE DOEN. De originele verpakking waarin die indertijd werd verstuurt was een stuk ruimer. NIEUWE RETOURDOOS NIEUW RETOURLABEL?
Oei dat is onhandig van ons, ik zou zeggen in plaats van alles erin proppen laat je de netwerkkabel maar achterwege 🙂 Dan komt het ook goed!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.