1
Vraag
2
Reacties
Kaysdublin

Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next tweemaal ontvangen

Enkele dagen geleden heb ik in de community melding gemaakt van het feit dat mijn horizon mediabox erg heet werd. Ik heb als oplossing toen de next toegestuurd gekregen. Toen bleek echter dat mijn abonnement niet meer terugkijken en opnemen bevatte ( wat ik in de oude situatie wel had) Ik heb toen het abonnement aangepast ( was wel ineens een stuk duurder dan het vorige abonnement. Nu heb ik weer een next via de post toegestuurd gekregen.( dus nu twee!

i

in het kort

mijn abonnement is gewijzigd ( was niet mijn bedoeling ; betaalde voorheen €64,45 tot 28sep en daarna €64,48 en zou daarna  ongeveer iets meer  € 70,00 gaan betalen

ik heb nu twee next boxen wat ook niet de bedoeling was

 

Kunt u mij via e-mail berichten **E-mailadres verwijderd door moderator**

 

Ik wil graag een nextbox terugsturen en weer het oude abonnement van 64,48 maar wel ook weer mer 7 dagen terugkijken en opnemen zoals in het oude abonnement  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Oei dat is onhandig van ons, ik zou zeggen in plaats van alles erin proppen laat je de netwerkkabel maar achterwege 🙂 Dan komt het ook goed!

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@KaysdublinZiggo communiceert standaard niet per mail. 

Plaats geen privégegevens op dit forum wat door heel de wereld gelezen kan worden.

Spammers en hackers zijn dol op actieve emailadressen.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en om je emailadres te verwijderen uit je bericht.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Kaysdublin,

 

Ik heb je e-mailadres even verwijderd uit bericht. Bedankt voor je alertheid @Bert!

 

Er was nieuwe apparatuur nodig, maar 2 mediaboxen lijkt me inderdaad wat te veel van het goede! Ik zie dat er kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst zijn, een keer met de gewone Next en 1 keer met een Next Mini. Kun je aangeven welke van de beide boxen je wilt gebruiken. En welke internetsnelheid zou je graag willen?

 

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De Next die ik als eerste heb gekregen, dus dat is dan de gewone next wil ik behouden, de andere wil ik terugsturen. Daarnaast wil ik het oude abonnement met dus opslaan en 7 dagen terugkijken.

Wat internetsnelheid betreft: ik heb geen idee wat ik in de oude situatie had voor  snelheid .Ik begrijp dan dat het duurdere abonnement  350 mb had .? De oorspronkelijke snelheid ( die van het oude abonnement) zou moeten volstaan.  Ik heb indertijd nog gratis WiFi versterker 

boxjes ontvangen . Die heb ik eigenlijk niet nodig en wil die ook graag terugsturen

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Je had in het oude abonnement Internet Start, dat is met 100Mb. Internet Start en TV Complete (opnemen en 7 dagen terugkijken) kost € 64,- Kies je voor Internet Complete en TV Complete dan kost het abonnement € 74,- per maand. Laat het maar weten.

 

Als je de wifi-versterkers niet gebruikt, dan kan ik die voor je stopzetten uiteraard. 

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

1. De wifi versterkers heb ik indertijd gratis in bruikleen ontvangen. Omdat ik die niet gebruik wil ik ze graag terugsturen. Geen idee wat je met stopzetten bedoelt. ——- zie ook hieronder——/

 

2. wat het abonnement betreft is die van € 74,00 pet maand nu wel ok.

Wel wil ik de Next mini ( laatst ontvangen) box terugsturen

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vergeet nog te vermelden die van 350

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Heb je de oude Mediabox Next nog in huis @Kaysdublin? In dat geval kan ik deze via een handmatige opdracht weer heractiveren. Deel in dat geval het serienummer in een privébericht.

Mocht je deze niet meer hebben, dan moet ik je helaas vragen om telefonisch contact op te nemen - 1200 vaste lijn of 0900 1884 - met de afdelingen opzeggen. Zij kunnen als enige een Next toesturen zodra je een Next Mini in huis hebt. 

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Er is wat verwarring ontstaan.

ik heb nu drie mediaboxen!

-de horizon die ik mag weggooiden

-de Next die ik graag wil behouden

-de Next Mini die ik graag wil terugsturen

- de wifi versterkers die ik in bruikleen kreeg en die ik ook graag wil terugsturen

Daarnaast kies ik voor het abonnement met 350 mb - 7 dagen terugkijken en opnemen (€74,00)

Dit alles heb ik in eerdere berichten al duidelijk  gemaakt.

kunt u dit voor mij regelen aub?

bij voorbaat dank

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Ik regel het voor je! Hiervoor schiet ik een administratieve opdracht in waarmee de foutieve bestelling met de Next Mini ongedaan wordt gemaakt en de juiste apparatuur + abonnement actief wordt gezet. Door deze handelingen kan het voorkomen dat je Next even inactief wordt gemaakt. Dit is gevolg van de administratieve herstelacties.

Met betrekking tot de wifiboosters, deze mag je retour sturen in de originele doos. Adresgegevens vind je op deze pagina. De Mediabox XL mag je inleveren bij een milieustraat in jouw omgeving. 

Als er nog wat is, geef vooral een gil. 

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 Bedankt zover.

 Dus ik stuur retour de wifiboosters en 

de Next MINI mediabox.

 Vraag: hoelang blijft de Next inactief?

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Namens Vincent: graag gedaan! Officieel kan het inactief zijn 3 werkdagen duren. Voor in de tussentijd kun je nog wel de Next Mini installeren, als deze niet meer werkt kun je de gewone Next weer in gebruik nemen. 

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Aan community moderator

Begrijp ik het goed dat ik als tijdelijke oplossing de mini kan gebruiken maar dan voor hoe lang?(De mini heb ik nog niet uitgepakt )  Op de onderkant van de next staan de volgende gegevens: model 2008C-STB-ZG FG NO: 91-00950 Bijgaand het hele etiket. Heb je hier wat aan om de mediabox te activeren?

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Yes, je kan de Next Mini gebruiken totdat de Next Mediabox weer is geactiveerd. Ik heb de administratieve opdracht van Vincent even gecontroleerd en zie dat de serienummers die onderop de box staan, overeenkomen met de foto en administratieve opdracht.

Wordt vervolgd!

Kaysdublin
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ik heb nu een retourdoos en retouretiket. ontvangen voor NextMINI  met moeite past bijna alles erin. 
ALLEEN IS ER GEEN PLEK MEER IN DE DOOS OM DE NETWERKKABEL ER IN IN TE DOEN. De originele verpakking waarin die indertijd werd verstuurt was een stuk ruimer. NIEUWE RETOURDOOS NIEUW RETOURLABEL?

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Oei dat is onhandig van ons, ik zou zeggen in plaats van alles erin proppen laat je de netwerkkabel maar achterwege 🙂 Dan komt het ook goed!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic