Albert81 Ik begrijp je bericht, helaas is het bij Ziggo ook geen standaard gewoonte om bij verlenging korting te geven en al helemaal nu niet met de nieuwe Next box.
Dat je er al 3 maanden uit hebt weten te slepen is al een hele stap.
Bij omwisseling naar de nieuwe Next hier, moest ik zelfs 3 maanden laten vallen als ik dat wilde, want die werden niet meegenomen naar het nieuwe abonnement, maar daar heb ik zelf wel voor gekozen, ik wist het van te voren.
Als iedereen korting krijgt ieder jaar, dan gaan vanzelf de standaard abonnementsprijzen flink omhoog, ben ik bang.
Het moet toch uit de lengte of breedte komen.
Maar om toch even mee te denken met je Mediabox XL problemen.
Dat zou wel opgelost moeten worden.
Hier zitten veel ervaren en/of technische mensen op dit forum en ook Zigo moderators die graag ver gaan om problemen opgelost te krijgen.
Even een paar vragen waarbij je dit fenomeen wat je omschrijft vaak ziet voorkomen.
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.