Delmeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next : hoe om te ruilen voor Mediabox XL?

Beste Ziggo,

Hele mooie mail gekregen over de MediaBox Next.

Vrienden en familie hebben deze inmiddels ontvangen of om mogen ruilen.
Ik zou ook graag voor de MediaBox in aanmerking komen.

Hoe kan ik dit in gang zetten?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie,

Groet, Martijn
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
King006
Expert
Expert
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
De mediabox Next is tegenwoordig voor nieuwe en bestaande abonnees bestelbaar 🙂 je kunt de klantenservice bellen om je abonnement om te laten zetten naar Next. Hou er wel rekening mee dat je eenmalig 19,95 euro activatie kosten dient te betalen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
King006
Expert
Expert
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
De mediabox Next is tegenwoordig voor nieuwe en bestaande abonnees bestelbaar 🙂 je kunt de klantenservice bellen om je abonnement om te laten zetten naar Next. Hou er wel rekening mee dat je eenmalig 19,95 euro activatie kosten dient te betalen.
Zeeburgia
Expert
Expert
  • 802Posts
  • 22Oplossingen
  • 953Likes
Je kan de Next in bruikleen ontvangen bij het afsluiten van het nieuwe Complete- of Max-pakket.
https://www.ziggo.nl/pakketten/
Mietekmike

Raadgever
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Zeeburgia wrote:
Je kan de Next in bruikleen ontvangen bij het afsluiten van het nieuwe Complete- of Max-pakket.

Hoi,
Wij hebben het Max Pakket, krijgen we automatisch te horen of en wanneer we een Next in bruikleen krijgen ?

Groeten,
Mike .
Mietekmike

Raadgever
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Mietekmike wrote:

Zeeburgia wrote:
Hoi,
Wij hebben het Max Pakket, krijgen we automatisch te horen of en wanneer we een Next in bruikleen krijgen ?

Groeten,
Mike .De mediabox Next is tegenwoordig voor nieuwe en bestaande abonnees bestelbaar 🙂 je kunt de klantenservice bellen om je abonnement om te laten zetten naar Next. Hou er wel rekening mee dat je eenmalig 19,95 euro activatie kosten dient te betalen.

Hoi,

Hoezo 19,95 betalen, de Next is toch de opvolger van de Horizon box ? dan moet ik toch zeker niet mijn abo omzetten om de Next te krijgen ?

Groet,
Mike .
mathhein
Expert
Expert
  • 1845Posts
  • 11Oplossingen
  • 1034Likes
Nee hier moet je zelf actie voor ondernemen ff. met de klantenservice...bestellingen dacht ik bellen of regelen via mijn ziggo kan ook ...succes.
Zeeburgia
Expert
Expert
  • 802Posts
  • 22Oplossingen
  • 953Likes
Mietekmike wrote:

Zeeburgia wrote:
Hoi,

Groeten,
Mike .

Nee Mike, zal echt zelf initiatief moeten nemen door een nieuw pakket te bestellen (Complete of Next). Het is helaas niet mogelijk met behoud van je huidige pakket de XL om te ruilen voor de Next.
Mietekmike

Raadgever
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
mathhein wrote:
Nee hier moet je zelf actie voor ondernemen ff. met de klantenservice...bestellingen dacht ik bellen of regelen via mijn ziggo kan ook ...succes.

Bedankt Mathhein voor je antwoord.

Maar wel vreemd want de Next werd gelanceerd als de opvolger van de Horizon box en nu moet je een ander abo nemen en bij betalen .... dusss

groeten,

Mike .
Pineapple
Expert
Expert
  • 841Posts
  • 108Oplossingen
  • 213Likes
Mietekmike wrote:

Mietekmike wrote:

Zeeburgia wrote:
Hoi,

Groeten,
Mike .De mediabox Next is tegenwoordig voor nieuwe en bestaande abonnees bestelbaar 🙂 je kunt de klantenservice bellen om je abonnement om te laten zetten naar Next. Hou er wel rekening mee dat je eenmalig 19,95 euro activatie kosten dient te betalen.
Hoi,

Hoezo 19,95 betalen, de Next is toch de opvolger van de Horizon box ? dan moet ik toch zeker niet mijn abo omzetten om de Next te krijgen ?

Groet,
Mike .

De Mediabox Next is geen opvolger van de Mediabox XL. Wil je de Next aanvragen dan betaal je eenmalige activatiekosten van € 19,95 en er gaat een eenmalig jaarcontract in. Mocht je op dit moment nog een korting hebben op je pakket, dan komt deze korting ook per direct te vervallen. Kan ook niet overgezet worden naar een pakket met de Next. Lees dus eerst de voorwaarden voordat je je beslissing maakt!
Mietekmike

Raadgever
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Pineapple wrote:

Mietekmike wrote:

Mietekmike wrote:

Zeeburgia wrote:
Hoi,

Groeten,
Hoi,

Groet,
Mike .
De Mediabox Next is geen opvolger van de Mediabox XL. Wil je de Next aanvragen dan betaal je eenmalige activatiekosten van € 19,95 en er gaat een eenmalig jaarcontract in. Lees dus eerst de voorwaarden voordat je je beslissing maakt!

Oké ... dank je voor je antwoord, heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen dat het de opvolger zou zijn ....

Groeten,
Mike .
Pineapple
Expert
Expert
  • 841Posts
  • 108Oplossingen
  • 213Likes
Mietekmike wrote:

mathhein wrote:
Bedankt Mathhein voor je antwoord.

Maar wel vreemd want de Next werd gelanceerd als de opvolger van de Horizon box en nu moet je een ander abo nemen en bij betalen .... dusss

groeten,

Mike .

Je moet helemaal niks, je mag en kunt overstappen naar een pakket met een Mediabox Next. En daar zitten nou eenmaal enkele voorwaarden aan vast. Het is niet anders.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates