sspoelst
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next en de klantenservice

Mijn huidige Mediabox XL ondersteund geen 4k beelddefinitie, terwijl mijn TV wel in 4k is. Hier heb ik nooit zo'n moeite mee gehad omdat ik weinig TV kijk en vooral gebruik maak van het internet uit mijn abonnement. Echter, nu met het EK viel me op dat de kwaliteit gewoon veel beter kan op mijn TV. Na wat zoekwerk kwam ik erbij uit dat ik een Mediabox Next nodig heb. 

 

Ik heb dus contact opgenomen met de klantenservice (eerst chat, later telefonisch) en ik krijg doodleuk te horen dat ik geen recht heb op een Mediabox Next tenzij ik 12 euro in de maand meer ga betalen voor TV. Specifiek zou ik Series XL en Movies XL moeten afnemen, terwijl ik in beide geen interesse heb. 

 

Het frapante is dat zowel op dit forum, als bij familie als verhalen elders op internet, het blijkbaar wel altijd mogelijk was om die Mediabox Next te krijgen. Ik voel me dus noch serieus genomen als klant, maar ook nog eens afgezet: ben ik minder waard als klant dan de rest die deze upgrade wel mag hebben zonder extra kosten?

 

Dit is dan ook mijn laatste pleidooi om de nieuwe mediabox te krijgen, en anders ga ik op zoek naar een andere provider die wel serieus omgaat met klanten en die wel klantvriendelijk te werk willen gaan. Ik mag na meer dan 10 jaar klant te zijn geweest op verschillende adressen - en op een moment zelfs meerdere abonnementen tegelijk te hebben gehad - toch wel iets meer service verwachten dan dit smerige stukje upselling.

Wie kan me helpen met dit issue?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5183Reacties
  • 1180Oplossingen
  • 1564Likes

Hi @sspoelst
Goed nieuws! Sinds heden is het weer mogelijk om een Mediabox Next te bestellen in combinatie met ons Complete abonnement. Op deze pagina vind je hierover meer informatie. Bij vragen of hulp weet je ons te vinden! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5849Reacties
  • 395Oplossingen
  • 1031Likes

de next in alleen mogelijk bij tv max + internet start compleet max of giga

 

er is een periode geweest in 2019 toen de next net uit was dat die ook bij tv compleet geleverd werd dat is later veranderd naar alleen tv max

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1534Reacties
  • 201Oplossingen
  • 260Likes

Dag @sspoelst! Allereerst van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Ik begrijp maar al te goed dat je graag je mooie 4K televisie volledig tot zijn recht wilt laten komen en dat het EK van nu daarbij een extra motivator is. Goed dat je daarom al contact hebt gehad met onze klantenservice hierover.

 

Om meteen maar met de deur in huis te vallen: wat je verteld is door de klantenservice klopt en daar kan ik jammer genoeg niets aan veranderen voor je. Om een Mediabox Next te verkrijgen dien je TV Max af te sluiten als abonnement en daar zit inderdaad het zenderpakket Movies & Series XL bij inbegrepen. De Mediabox Next heeft bij de 'launch' tijdelijk in TV Complete gezeten maar na een bepaalde periode werd de Next alleen nog maar uitgeleverd bij TV Max zoals @anonienforum ook al aangaf. Dit verklaart de verhalen van familie en elders op het internet.

 

Het spijt me enorm dat ik je binnen je huidige abonnement niet kan helpen aan een Mediabox Next. Of en wanneer de Mediabox Next terug zal keren in bijvoorbeeld TV Complete en hoe toekomstige samenstellingen van abonnementen zullen zijn is helaas niet bekend 😞

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5183Reacties
  • 1180Oplossingen
  • 1564Likes

Hi @sspoelst
Goed nieuws! Sinds heden is het weer mogelijk om een Mediabox Next te bestellen in combinatie met ons Complete abonnement. Op deze pagina vind je hierover meer informatie. Bij vragen of hulp weet je ons te vinden! 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo