1
Vraag
2
Reageer en help mee
DanniekYouri

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next betaal ik hetzelfde van voor de Mediabox XL?

Toen ik net met een Ziggo medewerker aan de telefoon zat, werd mij het een en ander uitgelegd over de mediabox next.
Hij vertelde echter dat ik dan mijn abonnement moest veranderen van mediabox xl naar mediabox next. Echter vertelde hij mij ook dat er alleen 19.95 aansluitingskosten waren maar dat ik voor de rest hetzelfde betaal dan wat ik nu ook betaal. Ik heb daarna zitten kijken bij pakketten en zodra ik dan hetzelfde invul maar dan met mediabox next i.p.v. mediabox xl moet ik €3,- meer betalen. Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd. Wij hadden het volgende abonnement: Internet start, TV complete (mediabox xl) & bellen. Totaal bedrag van €57,95.
Doe ik internet start, TV complete (mediabox next) & bellen krijg ik een totaal bedrag van €60.95. Wie kan mij helpen?
3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo DanniekYouri welkom op onze Community. Leuk dat je interesse hebt in de Next!

De prijs van Internet Start, TV Complete & Bellen is € 60,95 per maand, eenmalig rekenen we € 19,95 Activatiekosten. Per 1 juli is er een prijswijziging gepland. Deze prijswijziging is al verwerkt in de prijs van het nieuwe pakket die je nu al ziet. Dat verklaart het (tijdelijke) verschil met je huidige pakket.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Is dat niet het bedrag dat u ook na de prijsverhoging van 1 juli zou gaan betalen?

Ik zie dat Anne H Ziggo dat ook al meldt.
DanniekYouri
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja klopt, daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden. Bedankt voor de opheldering.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic