1
Vraag
2
Reacties
D422

Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox Next behouden na opzeggen abonnement

Beste community,

 

Ik ben voornemens om mijn televisie abonnement van Ziggo op te zeggen omdat ik nooit televisie kijk. Echter gebruik ik de Mediabox van Ziggo graag omdat de afstandsbediening prettiger is dan die van mijn TV en tevens is het ideaal om Netflix of YouTube te kijken.

 

Ik ga er van uit dat ik de Mediabox moet inleveren wanneer ik mijn abonnement opzeg, klopt dat? Kan ik de Mediabox (eventueel tegen vergoeding) behouden of elders kopen en werkt deze zonder abonnement?

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Guido

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

De Mediabox Next werkt in ieder geval niet zonder een abonnement. Dus je hebt er niet veel aan na het opzeggen van het televisie-abonnement. Ziggo levert alleen apparatuur aan in bruikleen. Elders gekochte apparatuur activeert Ziggo niet. Ook zal je de Mediabox Next terug moeten sturen, je hebt deze immers in bruikleen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

De Mediabox Next werkt in ieder geval niet zonder een abonnement. Dus je hebt er niet veel aan na het opzeggen van het televisie-abonnement. Ziggo levert alleen apparatuur aan in bruikleen. Elders gekochte apparatuur activeert Ziggo niet. Ook zal je de Mediabox Next terug moeten sturen, je hebt deze immers in bruikleen. 

WJ4IoT

Level 5
  • 82Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

@D422hoe slim is je TV al? Heeft het een ingebouwde chromecast? In combinatie met een tablet en casten kan dit eventueel vanaf de tablet nog handiger zijn. Randvoorwaarde is natuurlijk wel een goede wifi ter plekke.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wel zou je het tv abonnement kunnen downgrade naar tv start met behoud van de next

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic