1
Vraag
2
Reacties
Roel26

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mailbox van overleden vader is nog actief na bijna 5 jaar

Hallo,

Bijna 5 jaar na het overlijden van mijn vader blijkt zijn mailbox nog steeds actief te zijn. Er kunnen nog steeds mails naartoe worden gestuurd. Natuurlijk is zijn abonnement ooit opgezegd, maar zijn mailbox is blijven bestaan. Lijkt mij ook niet gewenst vanuit het oogpunt van Ziggo/Vodafone.

Ik zie alleen geen mogelijkheid om bijv. het wachtwoord op te vragen voor MijnZiggo. Dat zal wel onmogelijk zijn geworden: niet meer bestaand klantnummer in combinatie met de adresgegevens.

Maar nu zou ik wel de mailbox opgeruimd willen zien.

Hoe krijg ik dat alsnog voor elkaar?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@Roel26 Inmiddels zie ik dat de e-mailadressen door mijn collega's verwijderd zijn zoals door jou verzocht. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen? 
Alvast een prettig weekend gewenst!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

amvih

Level 10
  • 384Posts
  • 12Oplossingen
  • 189Likes

Zou het misschien kunnen zijn dat iemand anders dit mail account gebruikt, een mail adres wordt toch naar een half jaar weer vrijgegeven na opzeggen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Roel26 en een warm welkom op de Community,

Als je 5 jaar na het overlijden van je vader ziet  dat de mailbox nog actief is dan kan ik mij voorstellen dat dit confronterend kan zijn! Goed dat je met deze vraag aanklopt d.m.v. dit topic. Normaliter wordt een mailbox na opzeggen van het contract na 6 maanden vrijgegeven zoals @amvih ook aangeeft. Zou je mij d.m.v. een privebericht kunnen aangeven om welk e-mailadres het precies gaat? Vermeld daarbij gelijk de postcode & huisnummer van het adres waarom het gaat. Je kan mij een privebericht sturen door op "Berichten" te klikken. Stel vervolgens het bericht op door op het oranje-witte kladblok symbool te klikken. Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam zodat het bericht direct bij mij terechtkomt. Ik onderzoek dan gelijk voor je hoe het zit met de mailbox. 
 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@Roel26 Hartelijk dank voor het doorgeven van de gevraagde informatie per privebericht! Ik heb een verzoek ingediend om het e-mailaccount, wat inderdaad nog actief stond onder het opgezegde klantnummer, te verwijderen. Dit verzoek zal binnen nu en 3 werkdagen opgepakt worden.Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@Roel26 Inmiddels zie ik dat de e-mailadressen door mijn collega's verwijderd zijn zoals door jou verzocht. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen? 
Alvast een prettig weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic