1
Vraag
2
Reacties
mvstijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mailadressen laten verwijderen

Hoi Support,

Mijn vader is een aantal jaar geleden overleden en we hebben toen zijn Ziggo-abbo opgezegd. Nu zie ik dat zijn mailadres nog steeds actief is: ik kan er nog steeds op inloggen.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat zijn mailaccount definitief worden verwijderd? Wat heb je daar voor nodig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @mvstijn, goedemiddag!

Begrijpelijk dat je het e-mailadres in dit geval wilt laten opheffen. Normaliter wordt een e-mailadres na een periode van 6 maanden automatisch opgeheven, maar dat is in deze situatie niet gebeurd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een opdracht aangemaakt om het e-mailadres te laten verwijderen. Dit is in het algemeen binnen 5 werkdagen verwerkt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66837Posts
  • 4693Oplossingen
  • 18492Likes

Zet achter je eigen postcode en huisnummer de postcode en het huisnummer van je vader tussen haakjes en het bewuste emailadres, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

mvstijn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @mvstijn, goedemiddag!

Begrijpelijk dat je het e-mailadres in dit geval wilt laten opheffen. Normaliter wordt een e-mailadres na een periode van 6 maanden automatisch opgeheven, maar dat is in deze situatie niet gebeurd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een opdracht aangemaakt om het e-mailadres te laten verwijderen. Dit is in het algemeen binnen 5 werkdagen verwerkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic