1
Vraag
2
Reacties
Henksmail

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mailadres behouden na samenvoegen twee abonnementen

Ik woon op adres 1 met eigen ziggo-abonnement. Partner woont op adres 2 met haar abonnement. Wij gaan samenwonen in haar huis met haar abonnement. Kan ik mijn huidige e-mailadres ‘toevoegen’ aan haar account en mijn abonnement opzeggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mailaccounts worden niet meer overgezet naar andere abonnementen bij Ziggo, alleen als Ziggo een fout heeft gemaakt of bij overlijden.

 

Op het moment dat je abonnement stopt, blijft je mailadres nog 6 maanden actief en dat geeft tijd om alles over te zetten naar een ander mailadres.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mailaccounts worden niet meer overgezet naar andere abonnementen bij Ziggo, alleen als Ziggo een fout heeft gemaakt of bij overlijden.

 

Op het moment dat je abonnement stopt, blijft je mailadres nog 6 maanden actief en dat geeft tijd om alles over te zetten naar een ander mailadres.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Henksmail en welkom hier, 

Leuk dat je gaat samenwonen, gefeliciteerd 🙂 Zo te lezen heeft Bert je al voorzien van het juiste antwoord voorzien wat betreft het samenvoegen van het abonnement. Wel kun je ervoor kiezen om jouw abonnement mee te nemen naar jouw partner haar huis en het abonnement wat actief staat op haar adres, op te zeggen.

Als je nog vragen hebt of we kunnen ergens bij helpen dan horen we het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic