Hallo,
Ik krijg mailtjes zogenaamd (?) van Ziggo dat mijn licentie verlopen is waardoor ik onbeschermd ben tegen virus aanvallen op mijn laptop en andere apparaten.
Laatste mail is dit:
Beste bart.anthonijs,
Uw account is tijdelijk opgeschort vanwege het verlopen van de licentie. Wij hebben u meerdere keren geprobeerd te bereiken, maar u antwoordde niet. Probeer de licentie te verlengen om deze te ontgrendelen. Als u niets doet, wordt uw account binnen 48 uur verwijderd.
Is dit nu spam of phishing mail?
**Moderator: persoonsgegevens verwijderd i.v.m. privacy**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is in een ander topic van je al eens verteld.
Trap er niet in.
Opgelost: Spam van Ziggo? Mails over "Abonnement verlopen" - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Van welk e-mailadres komt het vandaan?
drsy80jmsx0mpk2h5pki.eakgrymua0ibgetlink.vn
nep dys , en raad je aan om je bericht hierboven te editen , iedereen kan je mail adres zien
@Barthos De mail is niet afkomstig van Ziggo.
Het is in een ander topic van je al eens verteld.
Trap er niet in.
Opgelost: Spam van Ziggo? Mails over "Abonnement verlopen" - Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.