1
Vraag
2
Reacties
Doorgaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail adres overzetten naar ander account?

Ik zou graag het email adres van mijn zoon die op mijn account staat overzetten op zijn eigen account.

Vraag is of dat mogelijk is en hoe ik dat moet doen.

Met groet

Rob

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Mail adressen worden niet overgezet op een ander account, het kan en gaat dus niet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Mail adressen worden niet overgezet op een ander account, het kan en gaat dus niet.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Wat @Steefb zegt. Dit soort verzoeken worden niet meer door Ziggo in behandeling genomen. Wat ik persoonlijk een hele goede zet van Ziggo vindt. Niet mogelijk dus.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mailadressen worden niet meer omgezet door Ziggo.

Alleen in zeer bijzondere gevallen bij fouten door Ziggo zelf of bij overlijden.

 

(Ik vermoed door de huidige privacy regels en het moet tegenwoordig allemaal schriftelijk worden vastgelegd en gecontroleerd kunnen worden.

De toestemming van het emailadres weghalen bij de ene eigenaar en het toevoegen bij de andere eigenaar met de nodige schriftelijke identificatie en de nodige controles of diegenen wel werkelijk zijn, die telefonisch zeggen en schriftelijk laten weten wie ze zijn.)

 

Bij jezelf weghalen en in een ander Mijn Ziggo account opnieuw aanmaken gaat ook niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic