Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Stefanovietch
Level 1

Mag ik een website hosten (met SQL server) via ziggo?

Heel simpel, kon niet echt een goed antwoord vinden

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Stefanovietch wrote:

Zo ver ik weet wel , je moet denk het wel zo inrichten bijvoorbeeld op je NAS ( als je daar de server op wil draaien ) dat je niet te veel data genereert als je het modem te zwaar belast vooral in de upload ( ligt uiteraard aan het soort abonnement ) dan kan je zelf ook bijna niks.

Er zijn in principe bij Ziggo geen data limieten maar wel als het data gebruik TE is geld er een fair use policy.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Stefanovietch wrote:

Zo ver ik weet wel , je moet denk het wel zo inrichten bijvoorbeeld op je NAS ( als je daar de server op wil draaien ) dat je niet te veel data genereert als je het modem te zwaar belast vooral in de upload ( ligt uiteraard aan het soort abonnement ) dan kan je zelf ook bijna niks.

Er zijn in principe bij Ziggo geen data limieten maar wel als het data gebruik TE is geld er een fair use policy.

Pasi
Level 19
Ronihd wrote:

... vooral in de upload ( ligt uiteraard aan het soort abonnement )...

Inderdaad.

Voor het hosten van een website, is vooral de upload van die website belangrijk. Ziggo’s snelste abonnement heeft een maximale upload van 50Mbit/s en dat is voor een eventuele druk bezochte website niet erg veel.
Andere Ziggo abbo's hebben een nog kleinere upload, dus is e.e.a. afhankelijk van wat u met die website wil doen en wat u daar wil laten zien.