Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort ben ik verhuist en heb bij Ziggo een telefonisch gesprek gehad of ik daar mijn abonnement van mijn vorig adres kon meenemen naar het nieuwe adres, dit alles was geen probleem volgens die medewerker (woning stond 5 jaar leeg).
Alleen nu komt het zo'n 2 weken terug (12 mei) is er een monteur geweest die kon geen kabel vinden en die zei er moet een MTC traject gestart worden.
Na telefonisch contact een week later zou er weer een monteur komen om de spullen aan te sluiten maar helaas hij kon ook geen kabel vinden en bleek dat er van het MTC traject hij niks terug van kon vinden ...... dus toen weer het traject aangevraagd. Mijn vraag is nu ik betaal nu gewoon voor Ziggo maar ik kan geen gebruik maken van de diensten hiervan, geen internet en geen TV.
Wat gaat Ziggo hieraan doen (Levering Diensten) en hoelang duurt het voordat er nu echt een aansluiting bij mijn woning wordt gerealiseerd?
Groet,
Bertie
Dag @B.Voncken
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Maar dit terzijde.
Ik denk dat een moderator je meer informatie kan geven over de status van je MTC-traject en natuurlijk ook over op welke datum je feitelijke abonnement ingaat.
Goedemorgen @B.Voncken en welkom op de Community!
Jakkes, wat een vervelende start op je nieuwe adres! Dit is inderdaad niet heel wenselijk, dat lijkt me logisch. Ik ben erin gedoken en ik lees dat er inderdaad een monteur is langs geweest, welke geen kabel kon vinden. Ik begrijp ook dat er een kruipruimte is, maar dat je hier geen toegang tot hebt. Heb je enig idee wie dat wel heeft?
Wat betreft de MTC aanvraag, hier heb ik tot mijn grote spijt geen inzage in. In dit geval kun je het beste bellen of mailen met deze afdeling. Zij kunnen je meer vertellen over de aanvraag, status en nog meer informatie geven rondom deze nijpende situatie. Mijn collega's zijn bereikbaar op nieuwbouwkabelaanleg@ziggo.com of 088 1212 703. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur.
Houd je ons op de hoogte?
@Wim C. Dank voor het welkom en de uitleg.
@Vincent Wat de kruipruimte betreft blijkt dat de VVE de toegang kan verlenen, maar volgens hun is daar geen aansluiting voor het appartement op de begane grond.
Heb vanmiddag contact gehad met een van je collega's en die vertelde mij dat het bij hun bekend was en dat er binnen korte tijd iemand contact op neemt zodat dit probleem opgelost kan worden.
Ook dank voor het snelle reageren en door te vertellen wat ik kon doen, nu even afwachten dus
Met vriendelijke groet,
Bertie
@B.Voncken blij dat er licht komt aan het einde van de tunnel. Houd ons op de hoogte hoe en wanneer het is opgelost, dat is altijd fijn om te weten.
Succes!
Wim
Spijtig dat het zo traag verloopt allemaal @B.Voncken
Helaas kunnen wij verder ook weinig betekenen. Zoals mijn collega eerder al aangaf:
Wat betreft de MTC aanvraag, hier heb ik tot mijn grote spijt geen inzage in. In dit geval kun je het beste bellen of mailen met deze afdeling. Zij kunnen je meer vertellen over de aanvraag, status en nog meer informatie geven rondom deze nijpende situatie. Mijn collega's zijn bereikbaar op nieuwbouwkabelaanleg@ziggo.com of 088 1212 703. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur.
@Jamyla Dat Ziggo niks kan betekenen is niet waar. Ook het kabelaanleg wordt door Ziggo beheerd dat is voor mij 1 bedrijf. Dat de Community hier niks in kan betekenen snap ik maar dat Ziggo niet de geleverde diensten levert en ik er wel voor moet betalen vind ik een slechte zaak.
@B.Voncken ik hoor graag of er vanuit ziggo nog een antwoord is gekomen ?
@robinjoo19 Helaas nog niks vernomen van Ziggo/Kabelaanlegger op mijn mail die ik gestuurd had.
Poeh, dit wordt een langdurende gebeurtenis. 😳
@tobiastheebe kan jij niet aan een mod vragen of hun hier toch nog iets in kunnen betekenen of eventueel via een escalatie richting de klachten afdeling
betalen voor iets wat je niet kan gebruiken en door niemand geholpen worden lijkt me heel vervelend
Ik heb zojuist de moderators ingelicht.
@Wim C. @robinjoo19 @tobiastheebe Dank voor de reacties ik wacht even af hoe dit verder loopt.
Goedemiddag @B.Voncken
Ik vind het erg spijtig dat je zo in een molen terecht bent gekomen en eigenlijk geen stap verder komt.
Ik heb zojuist zelf gemaild met nieuwbouw en kabel aanleg en verwacht daar deze week reactie op. Zodra wij meer weten zullen we je hierover informeren.
Dank @Jamyla , ik wacht even af hoe dit af loopt.
@Jamyla Is er al inmiddels meer bekent ?
Hi @B.Voncken
Goed dat je nog even navraag doet, helaas heb ik nog niet het verlossende antwoord maar ik heb opnieuw navraag voor je gedaan en verwacht nu toch snel een update!
Goedemorgen,
We hebben nog steeds geen uitsluitsel van Nieuwbouw, zij zoeken het momenteel uit.
Ze hebben wel een Keep-Go modem besteld die deze week bezorgd gaat worden. Deze kun je installeren waarop een gratis Internet abonnement actief staat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...