HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedenmiddag,
Een aantal weken geleden heb ik Mijn Ziggo en MyVodafone gekoppeld. Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo. Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat de accounts ontkoppeld worden?
Ik wil de huidige inloggegevens blijven gebruiken voor Mijn Ziggo.
M.vr.gr. Ron
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @E665251
Een warm welkom op de Ziggo Community
Zeker kan ik je helpen bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Het is goed dat je direct aangeeft dat je graag de huidige inloggegevens voor Mijn Ziggo wenst te blijven gebruiken. Om de accounts los te koppelen moet ik namelijk één van beide accounts verwijderen. Bij deze heb ik het My Vodafone account verwijderd. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit met een ander e-mailadres doet dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
Hallo Cecilia,
Het is nog niet gelukt. Ik heb verschillende ww geprobeerd, maar kom er niet in. Als ik dan via Wachtwoord vergeten het ww wil resetten, krijg ik de melding dat er al een account bestaat met die inlognaam. Ja dat klopt en daar probeer ik op in te loggen, maar dat lukt niet want ik ben mijn ww vergeten.
Help.....
Hè balen dat het nog niet helemaal wil lukken met inloggen en een account aanmaken 😞 Ik heb nogmaals gekeken en een account voor Ziggo bestaat al! Ik heb je nu een e-mail gestuurd. Dus hopelijk lukt het nu wel met het opvragen van je Mijn Ziggo gegevens.
Via de My Vodafone app kun je een nieuwe account aanmaken met een e-mailadres.
Het klopt dat het account al bestaat, alleen kom ik er niet in. En als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik de melding dat het account al bestaat. Ja, dat weet ik en ik wil mijn wachtwoord resetten.......
Ik heb ook geen email gekregen, ook niet in de spam folder.
Hmm oké! Wat ik kan ook kan doen is je Mijn Ziggo account verwijderen. Dan kun je zelf een nieuwe aanmaken. Dit moet dan wel met een ander e-mailadres. Is dat een probleem? Ook een ander e-mailadres dan wat er bij Vodafone bekend is.
Ja doe dat maar want ik kom er op geen enkele manier in.
Ik heb het in orde gemaakt. Het account is verwijderd. Je kunt na 24 uur een nieuw account aanmaken. Dan moet het weer lukken!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.