1
Vraag
2
Reageer en help mee
E665251

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loskoppelen MijnZiggo en MyVodafone

Goedenmiddag,

 

Een aantal weken geleden heb ik Mijn Ziggo en MyVodafone gekoppeld. Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo. Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat de accounts ontkoppeld worden?

Ik wil de huidige inloggegevens blijven gebruiken voor Mijn Ziggo.

 

M.vr.gr. Ron

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @E665251
Een warm welkom op de Ziggo Community

Zeker kan ik je helpen bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Het is goed dat je direct aangeeft dat je graag de huidige inloggegevens voor Mijn Ziggo wenst te blijven gebruiken. Om de accounts los te koppelen moet ik namelijk één van beide accounts verwijderen. Bij deze heb ik het My Vodafone account verwijderd. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit met een ander e-mailadres doet dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

E665251
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

Het is nog niet gelukt. Ik heb verschillende ww geprobeerd, maar kom er niet in. Als ik dan via Wachtwoord vergeten het ww wil resetten, krijg ik de melding dat er al een account bestaat met die inlognaam. Ja dat klopt en daar probeer ik op in te loggen, maar dat lukt niet want ik ben mijn ww vergeten.

Help.....

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hè balen dat het nog niet helemaal wil lukken met inloggen en een account aanmaken 😞 Ik heb nogmaals gekeken en een account voor Ziggo bestaat al! Ik heb je nu een e-mail gestuurd. Dus hopelijk lukt het nu wel met het opvragen van je Mijn Ziggo gegevens. 

Via de My Vodafone app kun je een nieuwe account aanmaken met een e-mailadres. 

E665251
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het klopt dat het account al bestaat, alleen kom ik er niet in. En als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik de melding dat het account al bestaat. Ja, dat weet ik en ik wil mijn wachtwoord resetten.......

Ik heb ook geen email gekregen, ook niet in de spam folder.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hmm oké! Wat ik kan ook kan doen is je Mijn Ziggo account verwijderen. Dan kun je zelf een nieuwe aanmaken. Dit moet dan wel met een ander e-mailadres. Is dat een probleem? Ook een ander e-mailadres dan wat er bij Vodafone bekend is. 

E665251
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja doe dat maar want ik kom er op geen enkele manier in.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik heb het in orde gemaakt. Het account is verwijderd. Je kunt na 24 uur een nieuw account aanmaken. Dan moet het weer lukken! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic