1
Vraag
2
Reacties
I.kolthof

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Los svp onderstaand probleem op! (Viaplay activeren niet mogelijk)

8E816713-19F7-406C-AFC0-7C88EB63238A.jpeg

 l

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Dank je. In je account zie ik geen bijzonderheden of rare dingen. 

Bij een kleine groep klanten kan het voorkomen dat ze tegen deze melding aanlopen. Achter de schermen wordt nog steeds hard gewerkt om deze foutmelding te herstellen. 
Het enige wat ik op dit moment kan vragen is om even geduld te hebben totdat je account in onze systemen is gereset. Zodra dit is uitgevoerd, ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging.
Sorry voor de vertraging! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Waarschijnlijk door drukte en omdat er bij Viaplay problemen zijn kan het dit als gevolg hebben, en er staat ook bij dat het druk is met bestellen.

Ik zal dit even bij een Medewerker van Ziggo neerleggen zodat u verder geholpen wordt.

 

Als u volgende keer de tekst en de omschrijving iets beter wilt neerzetten. Want Ziggo medewerkers zitten niet 24/7 voor de PC.

Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes

Tijdens kantoor uren kan je de klantenservice bellen. Samen met een medewerker kan het opgelost worden.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Andre Verbeek  ik heb het al aan een medewerker van Ziggo voorgelegd dus Topic Starter hoeft niks meer te doen. Dit wordt voor hem opgelost.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @I.kolthof , wat irritant dat je tegen dit probleem aanloopt. Fijn dat je ons hebt gevonden zodat wij je hiermee mogen helpen op onze Community. Vanwege de enorme vraag is er nog steeds vertraging op bestellingen van de Viaplay streamingdienst via Ziggo. Hier zijn we druk mee bezig achter de schermen.

Heb je Viaplay rechtstreeks via ons besteld of via Viaplay zelf? We hebben deze melding een aantal keer voorbij zien komen. Vaak kun je dit heel eenvoudig oplossen door je account te resetten (Wachtwoord veranderen). Je kunt daarna de stappen opnieuw volgen en daarna zou het moeten werken. Wil je dat eens proberen? 
 

Ik wou trouwens ook met je meekijken in je gegevens, maar op je postcode + huisnummer kreeg ik geen informatie. Zorg dat je postcode en huisnummer correct in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

I.kolthof
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aangepast

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Dank je. In je account zie ik geen bijzonderheden of rare dingen. 

Bij een kleine groep klanten kan het voorkomen dat ze tegen deze melding aanlopen. Achter de schermen wordt nog steeds hard gewerkt om deze foutmelding te herstellen. 
Het enige wat ik op dit moment kan vragen is om even geduld te hebben totdat je account in onze systemen is gereset. Zodra dit is uitgevoerd, ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging.
Sorry voor de vertraging! 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

@I.kolthof We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Is het activeren inmiddels gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic