Ik ben afgelopen zomer gebeld door Ziggo of ik de nieuwe media box next wilde hebben omdat er veel klachten zijn met de horizon box. Die wil ik wel en ik krijg hem opgestuurd volgens de vriendelijke mevrouw van Ziggo. Ik heb ook een extra media box die ik niet veel gebruik en die kon ik retour sturen. Maar er kon nog geen extra media box next verstuurd worden, dat zou nog even duren. Sinds eind juli, zit ik nog te wachten op de media box next...en de extra box had ik ook al verwacht. Het is nu 8 november. Ik heb een nieuwe 4k tv en lees nu overal dat ik een duurder abonnement moet nemen voor zo'n Next box...dus die 2e box gaat er ook voorlopig niet komen. Ik dacht dus maar weer een 2e horizon extra terug te bestellen...maar dat gaat ook niet. Omdat ik al 25 jaar lid ben wil ik Ziggo hatelijk bedanken voor deze geweldige service.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee. De Horizonbox wordt vervangen door de Next. En je kunt er een Standaard Mediabox bij bestellen voor je zoon. Lees het eerdere bericht van Lycke.
Je krijgt een PM (Personal Message) van haar met details. Dat is een bericht aan jou alleen.
EDIT Nou dan hoor je het ook maar van mij. Lycke was iets sneller.
Oké, bedankt voor de hulp en uitleg!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.