1
Vraag
2
Reageer en help mee
Casema 1993

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Mediabox Next

Ik ben afgelopen zomer gebeld door Ziggo of ik de nieuwe media box next wilde hebben omdat er veel klachten zijn met de horizon box. Die wil ik wel en ik krijg hem opgestuurd volgens de vriendelijke mevrouw van Ziggo. Ik heb ook een extra media box die ik niet veel gebruik en die kon ik retour sturen.  Maar er kon nog geen extra media box next verstuurd worden, dat zou nog even duren. Sinds eind juli, zit ik nog te wachten op de media box next...en de extra box had ik ook al verwacht. Het is nu 8 november. Ik heb een nieuwe 4k tv en lees nu overal dat ik een duurder abonnement moet nemen voor zo'n Next box...dus die 2e box gaat er ook voorlopig niet komen. Ik dacht dus maar weer een 2e horizon extra terug te bestellen...maar dat gaat ook niet. Omdat ik al 25 jaar lid ben wil ik Ziggo hatelijk bedanken voor deze geweldige service. 

21 Reacties 21
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3461Likes

Nee. De Horizonbox wordt vervangen door de Next. En je kunt er een Standaard Mediabox bij bestellen voor je zoon. Lees het eerdere bericht van Lycke.

Je krijgt een PM (Personal Message) van haar met details. Dat is een bericht aan jou alleen.

EDIT Nou dan hoor je het ook maar van mij. Lycke was iets sneller.

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, bedankt voor de hulp en uitleg!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic